Mihanpostدسته‌بندی نشدهورزشی

منصوریان : باید با دید ملی به بازی نفت تهران با الجیش قطر نگاه کرد

به گزارش میهن پست – سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه انگیزه این تیم از بازی با الجیش پرچم ایران است، گفت: حاضریم در بازی فردا پیروز شویم ولی بخشی از قراردادمان را کسر کنند!
علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی نفت تهران با الجیش قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اظهار کرد: این بازی یک مسابقه فراباشگاهی است و باید به آن به دید ملی نگاه کنیم. پیراهن زرد، آبی و قرمز چندان مهم نیست و باید به سمت راست لباسمان که پرچم ایران دارد، دقت کنیم تا بتوانیم با حمایت هواداران و مردم که همیشه برای بازی‌اهی ملی ارزش خاصی قائل هستند، پیروز از زمین خارج شویم.

وی افزود: برد ما می‌تواند برای فوتبال ما بسیار خوب باشد. اگر غیر از این باشد سهمیه آسیا را از دست خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تاکید کرد: بازیکنانم در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و همگی آماده اند تا این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارند. تلاش می‌کنیم با حمایتی که مردم در این بازی از ما خواهند کرد، این دیدار را با برد پشت سر بگذاریم.

وی درباره تیم الجیش هم تصریح کرد: شناخت خوبی از این تیم داریم. الجیش سه بازیکن ملی پوش و چند بازیکن خارجی دارد و با هزینه زیادی که انجام داده، فقط به برد فکر می‌کند.

منصوریان در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه در صورت موفقیت نفت در این مسابقه قول پاداش داده است یا خیر، گفت: بزرگترین انگیزه ما برای این بازی، پرچم کشورمان است. دوست داریم که با بوسیدن این پرچم انگیزه‌هایمان را بیشتر از قبل کنیم. این بازی آنقدر برای ما فراباشگاهی است که حاضریم پیروز شویم ولی بخشی از قراردادمان کسر کنند! ما به مسائل مالی فکر نمی‌کنیم، بلکه دنبال اعتبار فوتبال کشورمان هستیم.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که بعد از صحبت با رئیس سازمان لیگ بتواند تماشای این بازی را رایگان کند!

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص اینکه رسانه‌ها اهمیت زیادی به بازی نفت با الجیش نداده‌اند، تاکید کرد: مطمئن باشید فردا همه رسانه‌ها اخبار ما را می‌زنند. فردا صبح که از منزل بیرون می آیید می‌توانید روزنامه ها را ببینید که درباره نفت خبر زده اند!

تیم فوتبال نفت تهران فردا سه شنبه در چارچوب مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم الجیش خواهد رفت. نفت در صورت برتری در این مسابقه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا