Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهورزشی

تیم استقلال تهران فرصت صدرنشینی را از دست داد

به گزارش میهن پست – تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و یکم از رقابتهای لیگ برتر، در خانه گسترش فولادتبریز به تساوی بدون گل رضایت داد تا ضمن از دست دادن شانس صدرنشینی، موقتا هم به رده سوم سقوط کند.
نخستین دیدار روز سوم از هفته بیست و یکم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۵ امروز جمعه در تبریز آغاز شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل بین تیم‌های گسترش فولادتبریز و استقلال به پایان رسید.

این بازی با قضاوت احمد صالحی در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار شد. این نخستین بازی بدون گل تیم استقلال در لیگ چهاردهم بود که باعث شد در هفته توقف نفت تهران و ششکست فولادخوزستان، فرصت بسیار خوبی را برای رسیدن به صدرجدول از دست بدهد.

استقلال در این بازی با ترکیب محسن فروزان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده، هاشم بیک‌زاده، میلاد فخرالدینی (۶۱- خرسندنیا)، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، میلاد نوری (۷۴- حسینی)، میلاد سلیمان فلاح (۳۳- جاسم کرار)، سجاد شهباززاده و رضا عنایتی به میدان رفت.

شاگردان قلعه‌نویی با این تساوی ۳۸ امتیازی شدند اما به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی تبریز به رده سوم جدول سقوط کرد. گسترش فولادتبریز هم با این تساوی ۱۹ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به نفت مسجدسلیمان به رده سیزدهم صعود کرد. البته اگر امروز سپاهان در دربی اصفهان ذوب‌آهن را شکست دهد، استقلال به رده چهارم سقوط می‌کند، در غیراینصورت رده سوم را حفظ می‌کند.

هفته بیست و یکم از رقابتهای لیگ برتر، امروز با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می‌رسد، دیدارهایی که نیمه نخست‌شان به پایان رسید و نتایج آن به شرح زیر است:
* راه‌آهن تهران صفر – پدیده مشهد صفر
* سپاهان اصفهان یک – ذوب‌آهن اصفهان یک
* استقلال خوزستان یک – ملوان بندرانزلی ۲

جدول رده‌بندی لیگ برتر:
۱- نفت تهران ۳۹ امتیاز
۲- تراکتورسازی تبریز ۳۸ امتیاز – تفاضل گل ۱۲+
۳- استقلال تهران ۳۸ امتیاز – تفاضل گل ۱۰+
۴- سپاهان اصفهان ۳۷ امتیاز (یک بازی کمتر) – تفاضل گل ۱۰+
۵- فولادخوزستان ۳۷ امتیاز – تفاضل گل ۸+
۶- ذوب‌آهن اصفهان ۳۰ امتیاز(یک بازی کمتر)
————————————
۱۴- نفت مسجد سلیمان ۱۹ امتیاز
۱۵- ملوان بندرانزلی ۱۸ امتیاز (یک بازی کمتر)
۱۶- راه‌آهن تهران ۱۶ امتیاز (یک بازی کمتر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا