Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسماشين

بامزه ترین ون دنیا خودرو ماروتی سوزوکی جیمنی

در این مطلب از میهن پست قصد داریم تا بامزه ترین ون دنیا یعنی خودرو ماروتی سوزوکی جیمنی را معرفی کنیم . برای تماشای تصاویر در ادامه با ما همراه شوید.

ایده‌ی حمله‌ی زامبی‌ها از نظر بسیاری از افراد احمقانه به نظر می‌رسد اما در میانه‌ی همه‌گیری گسترده ویروس کرونا ،  چنین چیزی بعید به نظر نمی‌رسد! واضح است که چنین چیزی واقعی نخواهد بود اما مردمی که به خاطر کاغذ توالت این‌گونه در متمدن‌ترین کشورهای دنیا باهم درگیر می‌شوند شاید شرایط بدتری را نیز در آینده ایجاد کنند.

به خاطر وجود چنین شرایطی است که بسیاری از افراد به فکر ایمن کردن حداکثری خانه و خودروهای خود خواهند افتاد. اینجاست که ون ماروتی سوزوکی جیمنی وارد میدان می‌شود، ونی که احتمالاً بامزه‌ترین خودرو برای فرار از دست زامبی‌ها محسوب می‌شود!

این ون جنگنده کوچک اما خشن توسط گاراژ هولی شیفت (!) و به عنوان بخشی از یک برنامه تلویزیونی محلی تولید شده و البته جان دوباره‌ای گرفته است. از آنجایی که خودروی ماروتی سوزوکی اومنی (نسخه‌ی هندی سوزوکی اوری) اهدایی به برنامه دارای پیشرانه‌ای خراب بوده و خودرو حتی حرکت هم نمی‌کرده، سازندگان آن را کاملاً بازسازی کرده‌اند.

سازندگان خودرو پیشرانه را با نمونه 4 سیلندر 1 لیتری، گیربکس و دیفرانسیل ماروتی جیپسی (نسخه ریبج شده سوزوکی جیمنی SJ40) تعویض کرده و اقدام به ارتقای سیستم تعلیق، اکسل و… کرده‌اند.

بعد از آن نوبت به بدنه و اصلاحات گسترده آن رسیده که از جمله آن‌ها می‌توان به حذف شیشه‌های عقب، اضافه شدن رول کیج و روف راک و لاستیک‌های مکسیس ترپدور آفرود اشاره کرد. سازندگان این ون بامزه اقدام به نصب فلاپ، چراغ‌های محوری و نوار LED در عقب کرده‌اند.

تکمیل کننده تغییرات هم اضافه شدن رنگ بدنه سفارشی و نام جدید جیمنی Gymni می‌باشد که این نام ترکیبی از نام های جیپسی و اومنی می‌باشد. در واقع این دو خودرو قطعات اصلی خود را به این ون جنگنده اهدا کرده‌اند تا به دنیا بیاید.

باهم در میهن پست تصاویری از بامزه ترین ون دنیا را تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا