گوناگون

بخاطر کي‌روش مربيان ايراني را خراب نکنيد

صمد مرفاوي درباره بازي تيمش برابر تيم ملي اميد اظهار کرد: بازي خوبي را برگزار کرديم. در هفته‌هاي گذشته تمرين‌هاي پرفشاري را پشت سر گذاشته‌ايم. بازيکنانمان از نظر بدني سنگين هستند. اين در حالي بود که بازيکنان تيم ملي اميد شرايط بهتري نسبت به ما داشتند. در کل بازي پاياپايي را به نمايش گذاشتيم و روي اشتباه‌هاي خودمان گل دريافت کرديم. از اين نوع بازي‌ها بايد باز هم برگزار کنيم تا بتوانيم خودمان را براي حضور در ليگ آماده کنيم.

به نقل از ايسنا، وي همچنين درباره امکاناتي که باشگاه براي تيمش فراهم کرده، نيز گفت: مشکلاتي وجود دارد که اميدواريم حل شود. ما براي حضور موفق در ليگ نيازمند امکاناتي هستيم و باشگاه هم در صدد فراهم کردن آنها هست.

سرمربي باشگاه صباي قم در ادامه صحبت‌هاي خود با اشاره به لزوم جوانگرايي در تيم ملي ادامه داد: تيم ملي نيازمند جوانگرايي است. البته معتقدم اين جوانگرايي بايد کم‌کم صورت بگيرد. نبايد فراموش کنيم مردم خواهان حضور موفق تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا هستند. نبايد جام ملت‌ها را فداي جوانگرايي کنيم.

وي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود با اشاره به صحبت‌هاي علي کفاشيان مبني بر اين که “ما با مربي ايراني در جام ملت‌هاي آسيا نتيجه‌ نمي‌گيريم”، گفت: نظر ايشان محترم است اما ايراني‌ها مرد روزهاي سخت هستند. چطور در زمينه‌هاي ديگر مي‌توانيم کارهاي بزرگ انجام دهيم؟ من معتقدم ما بايد قدر خودمان را بدانيم. اگر نمي‌توانيم در جام ملت‌هاي آسيا نتيجه‌ بگيريم، براي اين است که برنامه‌ريزي درستي نداريم.

مرفاوي در پايان درباره بيانيه کانون مربيان در حمايت از مربيان ايراني، خاطرنشان کرد: نبايد به راحتي به خودمان توهين کنيم. اگر کي‌روش خوب است، که خوب است اما اين دليلي براي توهين به مربيان ايراني نمي‌شود. ما ايراني هستيم و به ايراني بودنمان افتخار مي‌کنيم. اگر مي‌خواهيد کي‌روش را بالا ببريد مشکلي ندارد ولي ما را خراب نکنيد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا