گوناگون

بدون شیمیایی ها خانه را برق بیاندازیم

2314870 174به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، اگر لک های  ناشی از پخت و پز البته چربی های مربوط به همین مسئله روی اجاق گاز شما سوختگی به خودش گرفته است برای پاک کردن آن سراغ مواد شیمیایی نروید بلکه با استفاده از سس گوجه فرنگی می توانید تمام لکه ها را از بین ببرید.
 
بررسی ها نشان می دهند، ابتدا گاز را با حرارت ملایم روشن کنید و بگذارید با همان حرارت سطح گاز تا حدودی گرم شود سپس سس را بر روی سطح سوختگی بمالید و اجازه دهید برای 5 دقیقه در همان حالت باقی بماند.سس باعث می شود سوختگی ها و لک ها خشک شوند و در مرحله بعدی با یک دستمال مرطوب قسمت مربوطه را که سس روی آن ریخته اید پاک کنید و به این ترتیب لکه ها از بین می روند.

گفتنی است، همچنین دفعه بعدی که یک پرتقال را پوست کندید یادتان باشد پوست ها را دور نریزید چون می توانند کاربرد بهتری داشته باشند.پوست پرتقال تمام لکه ها و جرم های روی دیوار و سینک ظرفشویی را از بین می برد و چربی های غیر قابل حل در آب را نیز از بین می برد، همچنین می توانید از قسمت سفید پوست پرتقال برای برق انداختن وسایل چوبی استفاده کنید و به نوعی آن ها را جلا دهید.
در واقع این روغن پرتقال است که خاصیت جلا دادن دارد و در نهایت برق قابل توجهی را از خود به جای می گذارد ضمن اینکه از پوست پرتقال می توان برای دفع حشرات از دور و اطرافتان نیز استفاده کنید.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا