Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهورزشی

برانکو ایوانکوویچ سرمربي سابق تيم ملي در راه پرسپوليس + جزئيات

به گزارش ميهن پست – برانکو ایوانکوویچ  متولد ۲۸ فوریه ۱۹۵۴ در كشور کرواسی و بازیکن سابق و مربی فوتبال اين كشور است. برانکو از زماني كه  تیم فوتبال امید ایران را در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ قهرمان کرد براي ايراني ها محبوب شد و بدين منظور در سال 2003 به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معرفي و تا جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ ، تيم ملي فوتبال كشورمان را همراهي كند.

و حالا پس از گذشت سال ها از دوري اين مربي كروات از ايران خبرهايي مبني بر پيوستن اين مربي سرشناس به باشگاه پرسپوليس به گوش مي رسد كه مهر به نقل از محمدحسین نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفته است كه با برانکو ایوانکوویچ به توافق رسیده و این مربی به زودی راهی ایران خواهد شد.
حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت نیمکت پرسپولیس بعد از استعفای حمید درخشان اظهار کرد: آقای نژاد فلاح شب گذشته (یکشنبه شب) و پیش از سفر به استانبول ترکیه با استعفای حمید درخشان موافقت کرد و درخشان قطعا در بازی با النصر روی نیمکت نمی نشیند.

وی افزود: نژادفلاح ساعت ۳ بامداد دوشنبه عازم استانبول شد تا با برانکو ایوانکوویچ مذاکرات را نهایی کند. رضا چلنگر (مترجم برانکو) هم به استانبول سفر کرده است. توافقات اولیه با برانکو صورت گرفته و بعید است مشکل خاصی برای حضور این مربی در پرسپولیس پیش بیاید.

برانكو بعد از رفتن از ايران به ترتيب در تيم هاي دینامو زاگرب، شاندونگ لیونگ چین ، الاتفاق عربستان سعودی ، الوحده امارات و آدینامو زاگرب به عنوان سرمربي فعاليت داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا