Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکس

برندگان مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش را بشناسید

در این مطلب از میهن پست عکس های برندگان مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. برای مشاهده این تصاویر در ادامه با ما همراه شوید.

برگزیدگان مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش 2020 به فینال رسیدند. در مرحله پایانی، 44 عکس وارد دور نهایی مسابقه شد‌ه‌‌اند. در بین عکس‌های که به فینال رسیده، تصاویر بامزه و جالب از ماهی که لبخند می‌زند، تصویر دیگری که مذاکره روباه و یک جانور جونده را به‌نمایش می‌گذارد، عکس جالب دو زرافه در یک تصویر و راکونی که پاهایش در وضعیت نامناسبی است، دیده می‌شود.

این مسابقه هر سال برگزار می‌شود و تصاویری خنده‌دار از حیات وحش با یکدیگر در دور رقابت قرار می‌گیرند. «پل جانسون-هیکس» و «تام سالام» که خودشان نیز عکاسان حرفه‌ای هستند، این مسابقات را هر سال با همکاری موسسه خیریه «Born Free Foundation» برگزار می‌کنند. یکی از اهداف برگزاری این مسابقه توجه به محیط زیست و حیات بخش است. برندگان مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش

بی‌شک محیط زیست و حیات وحش، جنبه‌های مثبت بسیاری دارد و شرکت کنندگان در چنین مسابقه‌هایی هر سال سعی می‌کنند، حیات وحش را از جنبه دیگری مورد توجه قرار می‌دهند و بامزه‌بودن و جالب بودن حیات وحش را به تصویر می‌کشند.

همان طور که گفته شد 44 عکس کاندید به دور نهایی این مسابقه راه یافته‌اند که در این مطلب، تعدادی از تصاویر برگزیده و راه یافته به دور نهایی به اشتراک گذاشته شده است. باید ببینیم داوران مسابقه از بین عکس‌های منتخب کدام یک را انتخاب می‌کنند.

اولین تصویر به نام ماهی خندان «Smiling fish» توسط «آرتور تله تیمان» گرفته شده است. در ادامه می‌توانید برخی دیگر از عکس‌هایی که به مرحله فینال مسابقه راه یافته‌اند مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا