Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

«بنتلی کروک»۲۰۱۴ خودرویی لوکس برای ثروتمندان + عکس

به گزارش میهن پست – برخی از خریداران خودروهای گران‌قیمت ترجیح می‌دهند با دودی کردن شیشه‌ها، خود را مخفی نمایند و در عوض برخی نیز، شیوه‌ای دیگر را می‌پسندند و به شدت به دنبال نمایش ثروت خود و تظاهر می‌گردند. برای این دسته دوم، بنتلی یک هدیه ویژه آماده کرده است. خودرویی بسیار لوکس و گران‌قیمت که سقف آن باز می‌شود تا دهان بینندگان را نیز باز کند!

بنتلی کروک2014
بنتلی کروک۲۰۱۴

بنتلی گرند کانورتیبل، یک خودروی کانسپت قلمداد می‌شود که نسخه نسبتاً بزرگ و روباز با سقف نرم الکتریکی مولسان دو درب به نظر می‌رسد. در این خودرو می‌توان حسی منحصر به فرد از سواری مجلل را تجربه کرد.

 بنتلی کروک2014
بنتلی کروک۲۰۱۴

تأمین انرژی این مدل بنتلی از یک موتور هشت سیلندر ۶٫۷۵ لیتری با توربوشارژر دوقلو صورت می‌گیرد. نیروی تولیدی این پیشرانه به ۵۳۰ اسب بخار می‌رسد و گشتاور آن نیز رقم حیرت انیز ۱۱۰۰ نیوتن متر می‌باشد.

بنتلی کروک2014
بنتلی کروک۲۰۱۴

برای انتقال چنین نیرویی از یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ZF بهره گرفته می‌شود که منتقل کننده نیرو به دیفرانسیل و چرخهای عقب می‌باشد.

 بنتلی کروک2014
بنتلی کروک۲۰۱۴

فضای داخلی بنتلی گرند کانورتیبل از ۱۴ نوع چرم دباغی شده و دوخته شده با الگوی الماسی شکل، روکش چوب گردو و کروم پوشیده شده است. تمام کابین با دست و با هنرمندی تمام شکل می‌گیرد.

 بنتلی کروک2014
بنتلی کروک۲۰۱۴

مدیر بنتلی، Wolfgang Dürheimer اعلام کرده که اگر بازتاب دیدگاه‌های مشتریان به این خودرو مثبت باشد، بنتلی تولید آن را در دستور کار قرار خواهد داد.

منبع:dexigner

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا