Mihanpostدسته‌بندی نشدهورزشی

سرانجام «بنجامین ویلیامز» به اشتباهش واکنش نشان داد

به گزارش میهن پست – داور استرالیایی در واکنش به انتقاداتی که رسانه‎ها از وی می‌‌کنند گفت آنچه مطرح می‌شود برایش بی اهمیت است.

«بنجامین ویلیامز» در بازی تیم‌های ایران و عراق اقدام به اخراج مهرداد پولادی کرد که این امر اعتراض «کارلوس کی‌روش» و جریمه سرمربی تیم ملی ایران را به همراه داشت.

«گراهام آرنولد»، سرمربی سیدنی، هم پیش از این قضاوت این داور در لیگ برتر استرالیا را مایه شرمساری خوانده بود.

ویلیامز در گفتگو با رادیو ای بی سی، اظهار کرد: پس از هر مسابقه جنجالی به هیچ رسانه‌ای گوش نمی‌دهم، تلویزیون را روشن نمی‌کنم و روزنامه نمی‌خوانم. حتی به اینترنت نمی‌روم تا ببینم مردم درباره‌ام چه می‌گویند زیرا بیشتر آنها منفی هستند و حاصل اطلاعات غلط است.

وی افزود: بعضی از کسانی که در خصوص داوری انتقاد می‌کنند بازیکنان سابق هستند که 15 ، 20 سال است بازی نکرده‌اند و در لیگ‌های مختلفی در جهان بازی کرده‌اند اما بر فوتبال بین المللی و جایگاه فعلی آن اشراف ندارند. من خودم از همه بیشتر عملکرد خودم را مورد بررسی قرار می‌دهم.

ویلیامز در ادامه اظهار کرد: مردم به عقایدشان وصل هستند و فوتبال، بازی عقاید است. بعضی از مردم اعتقاد دارند که عقیده آنها برتر از دیگران است. اگر قرار باشد شما هر چیزی که درباره‌تان می‌نویسند را باور داشته باشید، عقل خود را از دست می‌دهید. همه آنچه می‌توانید انجام دهید این است که با اطلاعاتی که در دست دارید تصمیمی را اتخاذ کنید که فکر می‌کنید بهترین است. آنچه پس از بازی اتفاق می‌افتد و مربیان و بازیکنان و رسانه‎ها را عصبانی می‌کند از کنترل شما خارج است.

وی همچنین افزود: داوران هم مثل بازیکنان دچار اشتباه می‌شوند. اما فکر می‌کند اشتباه یک داور به سان یک فاجعه دیده می‌شود.

داور بازی ایران و عراق همچنین گفت: چیزی به اسم یک داور کامل نداریم. زیرا همه ما انسانیم و اشتباه می‌کنیم. به مانند یک بازیکن. شما نمی‌توانید بازیکنی را پیدا کنید که به یک مسابقه برود و اشتباه نکند. بازیکنی که توپ را به تیر نزند و یا تکل نرود. ما داوران هم به مانند بازیکنان، انسانیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا