Mihanpostپزشکیپژوهشیپیشنهاد سردبیر

بهبودی پیرمرد کشاورز 91 ساله مبتلا به کرونا در بم

بهبودی پیرمرد کشاورز 91 ساله مبتلا به کرونا در بم  در حالی تایید شد که رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم در خصوص مسن‌ترین بیمار بهبود یافته مبتلا به ویروس کرونا ایران با ۹۱ سال سن  و ترخیص وی از بیمارستان پاستور این شهر خبر داد.

عباس عباس‌زاده در بم از بهبودی و ترخیص فردی سالخورده با ۹۱ سال سن خبر داد و اظهار‌داشت: این فرد سابقه سفر به شهرهای درگیر کرونا را داشته و پس از بازگشت به بم با اطلاع خانواده‌اش به پزشکان و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی بم تحت مراقبت و انجام آزمایش ویروس کرونا قرار گرفت.

وی افزود: قبل از اینکه جواب آزمایش ویروس کرونا این بیمار بیاید با نظر پزشکان بیمارستان پاستور بم بستری و امروز ۲۵ اسفند پس از بهبودی از بیمارستان مرخص و به نقاهتگاه دانشگاه علوم پزشکی بم منتقل شد.

ویروس کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم با بیان این نکته قابل توجه که این فرد دارای نارسایی قلبی، آسم و فشار خون نیز بوده است، خاطرنشان کرد: او یک کشاورز بمی است که تغذیه سالم داشته و از جمله خرمای مضافتی بم را به طور مرتب و روزانه مصرف می‌کند.

عباس‌زاده از شهروندان خواست به رعایت نکات ایمنی و بهداشتی  توجه جدی داشته باشند و از هرگونه سفر جدا خودداری کنند و در خانه بمانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا