گوناگون

بيمه بايد آسايش و آرامش را براي مردم به ارمغان آورد

سلامت نیوز: استاندار خراسان جنوبي گفت: در حوزه‌هاي بيمه مردم بايد آسايش و آرامش خاطر داشته باشند و بيمه بايد رفاه و آرامش را براي آحاد جامعه به ارمغان آورد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره كل روابط عمومي سازمان تأمين‌اجتماعي، وجه اله خدمتگزار به مناسبت هفته تأمين‌اجتماعي، ضمن بازديد از پروژه‌هاي درحال ساخت تأمين‌اجتماعي در خراسان جنوبي با بيان اين مطلب، اظهار داشت: از مديران تأمين‌اجتماعي تقاضاي تسريع در ساخت پروژه بيمارستان جديد تأمين‌اجتماعي بيرجند را دارم.
وي گفت: در قانون اساسي آمده است كه آحاد جامعه براي تأمين نيازهايي مانند تحصيل، درمان، بيمه و حمايت‌هاي اجتماعي نبايد هيچ دغدغه‌اي داشته باشند و نظام جمهوري‌اسلامي خود را موظف به ارائه اين خدمات به تك‌تك افراد جامعه مي‌داند.
وي افزود: در دولت تدبير و اميد تأكيد زيادي بر تأمين سلامت مردم شده است و برنامه‌ريزي‌هايي نيز براي به ثمر رساندن اين مهم انديشيده شده است.
استاندار خراسان جنوبي با بيان اينكه در برخورد با بيمه‌شده بايد عزت و كرامت او به خوبي حفظ شود، اظهار داشت: سازمان‌هاي بيمه‌اي بايد به گونه‌اي مديريت شود تا بيمه‌شده اطمينان داشته باشد كه بدون فوت وقت و اضطراب به درخواست او رسيدگي مي‌شود.
وي تصريح كرد: با تكميل بيمارستان جديد تأمين‌اجتماعي بيرجند، فضاي درماني مطلوب و شايسته‌اي براي بيمه‌شدگان استان خراسان جنوبي فراهم خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا