گوناگون

بين کار و زندگي مشترک تعادل ايجاد کنيد!

2317793 680به گزارش خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران، بصورت معمول در همه‌جای دنیا ساعت کاری استاندارد ۸ ساعت در روز است اما تعداد زیادی از آدمها به وي‍ژه آقايان بیش از این میزان کار می‌کنندو وقت کمتري را به زندگي خود و رسيدگي به مسائل شخصي شان مي دهند.

بررسي ها نشان مي دهند، قرار گيري بيش از حد در محيط کار باعث ايجاد استرس و خستگي در آقايان مي شود و  برخی از این خستگی ها منجر به ایجاد استرس های دایمی در فرد می شوند. در چنین شرایطی همه تلاش های شما در راستای کنار آمدن و برطرف کردن مسایل استرس‌زا خواهد بود. در ضمن، استرس ناشی از کار می تواند سلامت، شادکامی، روابط و حتی کارایی شما در زندگي مشترک تان را تحت تاثیر قرار دهد و باعث ويراني آنها شود.

گفتني است، ساعات کاري طولاني مدت باعث مي شود خلق و خوي شما تغيير کندو با همکاران و اعضای خانواده خود همیشه مشکل داشته باشيد و با آنها بحث و دعوا کنيد، و اين باعث مي شود با همکاران یا حتی در خانه کمتر حرف بزنید و ارتباط نزدیک با کسی برقرار نکنید.

نتايج مطالعات نشان مي دهند، آقايان بايد بدانند در صورت کارهاي سخت و طولاني مدت در روز شيوه زندگي کردنشان تغيير خواهد کرد و شريک زندگي آن ها به مرر زمان ميل و رغبت خود را به زندگي کردن از دست مي دهد و همين باعث کاهش عشق و علاقه بين دوطرفين مي شود از اين رو آقايان بايد با برنامه ريزي هاي صحيح وقت مناسبي را نيز به زندگي شان اختصاص دهند و تمام وقت خود را صرف کارشان نکنند.

انتهاي پيام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا