گوناگون

بیشتر زیرگذرهای قائمشهر استاندارد نیست

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی صبح پنجشنبه در جلسه بررسی موانع و مشکلات احداث زیر گذر متانکلای قائم شهر با اشاره به اینکه احداث زیرگذرهای غیر استاندارد درشهرستان موجب زیر آب ماندن وسایل نقلیه در زمان بارندگی است، اظهار داشت: اگر تیم های امدادی سر وقت به منطقه نرسند معلوم نیست چه بلایی بر سر مردم شهرستان می آید.

وی با بیان اینکه پروژه زیر گذر متانکلا بدون مطالعه و مدیریت کلنگ زده شد، افزود: نیاز بود قبل از آغاز عملیات اجرایی این زیرگذر نسبت به آزاد سازی و خرید زمین از مالکین اقداماتی صورت می گرفت.

محمدی با اشاره به اینکه مطالعه، برنامه ریزی،تهیه طرح، احداثی راههای فرعی و اصلی بر عهده اداره کل راه و شهرسازی است، اظهارداشت: قبل از اجرای پروژه ها باید تمام جوانب مورد بررسی قرار گیرد و نسبت به آزاد سازی و خرید زمین اقدام کنند تا به قیمت 5 برابر فروخته نشود.

وی از تشکیل کارگروه فنی متشکل از کارشناسان و اساتید دانشگاه برای بررسی طرح ها عمرانی و خدماتی در فرمانداری خبر  داد و گفت: به هیچ کدام از پروژه ها قبل از تایید این کارگروه اجازه اجرای عملیاتی آن داده نمی شود.

محمدی با بیان اینکه این موضوع را رسانه ای می کنم، افزود: با احداث زیر گذر اسکندکلا و نصب یک پمپ مکنده برای جمع آوری آب و خروج آبهای سطحی آب در زمان بارندگی با مشکلات بسیار مواجه خواهید شد.

نماینده عالی دولت درقائم شهر بیان کرد: متاسفانه در یکی از روزها با از کار افتادن دستگاه پمپ آب یکی از شهروندان با خطر مرگ مواجه شد.

همچنین مرکز بهداشت قائم شهر با اشاره به وجود 80 خانه بهداشت و 25 مرکز بهداشت در شهرستان قائم شهر، گفت: کل اعتبارات تعمیرات خانه و مرکز بهداشت در سال گذشته 7.5 میلیون تومان بوده است.

ابوالقاسم فاضلی بیان کرد: برای ساخت مرکز بهداشت در شهر ارطه به 300 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا