Mihanpostاندرویدپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

تبدیل تلویزیون به نمایشگر لمسی با تکنولوژی Touchjet Wave + ویدیو

میهن پست – قبل از این که در خصوص تکنولوژی نمایشگر Touchjet Wave صحبت کنیم لازم است بدانید که تکنولوژی اینفرارد یک تکنولوژی Face to Face است که با گسترش و استفاده از گجت های کاربردی جدید می تواند هر سطح مسطحی را به وسیله ی آن به کیبورد و یا صفحه نمایشی با کیفیت بدل کرد.

در این میان مدتی است که فناوری جدیدی عرضه شده که از تکنولوژی اینفرارد برای ردیابی حرکات انگشت یا قلم و لمس صفحه نمایشگر استفاده کرده و تبلتی با صفحه لمسی بزرگتر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

بنابراین باید گفت که تکنولوژی جدیدی با نام Touchjet Wave عرضه شده که با قرار گرفتن در بالای صفحه نمایشگرهای تلویزیون ها می تواند تبدیل به تبلتی با قابلیت تاچ اسکرین شود.  با اتصال کابل های HDMI و AC می توان از این فناوری استفاده کرد.

فراموش نکنیم که از قابلیت های این فناوری می توان به مواردی مانند بلوتوث ۴.۰، پردازنده چهار هسته ای ۲.۰ گیگاهرتزی ARM Cortex-A۹ ، یک گیگابایت رم DDR۳ و ۸ گیگابایت حافظه فلش، دو پورت USB ۲.۰ و همینطور یک ورودی Micro USB OTG را اشاره کرد.

کاربران با استفاده از این فناوری می توانند تمامی برنامه ها یا بازی هایی که در اسمارت فون یا تبلت ها انجام می دادند را روی صفحه نمایشگر بزرگتری شاهد باشند.

منبع : gizmag

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا