Mihanpostپیشنهاد سردبیردیدنی هاعکسگردشگری

تصاویری از بهترین عکس‌های مسابقه عکاسی سیه‌نا

تصاویری از بهترین عکس‌های مسابقه عکاسی سیه‌نا که هر ساله با موضوع مسافرت برگزار می شود را در حالی برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم که این مسابقه عکاسی یکی از بزرگترین و معتبر ترین مسابقات عکاسی در کشور ایتالیا است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

مسابقه عکاسی سیه‌نا هر ساله در کشور ایتالیا برگزار می شود . امسال در این دوره از مسابقات بیش از سیصد عکاس از صد کشور دنیا مانند  هند، چین، بنگلادش، ترکیه، کوبا، میانمار و بحرین عکس هایشان را برای شرکت در مسابقه ارسال کردند که در ادامه می توانید عکس های برندگان و بهترین عکس‌های مسابقه  را مشاهده کنید .

در مسابقه عکاسی سیه‌نا خانوم Leyla Emektar عکاسی از کشور ترکیه توانست در بخش سفر عنوان مقام اول را برای عکس  پیاده روی در میان گلخانه های سنتی کسب کند . همچنین در بخش اپن کالر نیز خانوم Danny Yen Sin Wong عکاس ویتنامی توانست عنوان اول را برای عکس ماهیگری سنتی از آن خود کند .

تمامی عکس های این مسابقه بین المللی در نمایشگاهی تحت عنوان فراتر از لنز در شهر سیه‌نا ایتالیا از ۲۹ اکتبر تا ۳۰ نوامبر به مدت یک ماه به نمایش گذاشته خواهند شد . عکس های برتر هم جایگه ویژه ای در این نمایشگاه خواهند داشت .

با هم در میهن پست تصاویر دیدنی  از بهترین عکس‌های مسابقه عکاسی سیه‌نا را تماشا می کنیم.

منبع : sipacontest

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا