Mihanpostپیشنهاد سردبیردیدنی هاعکس

تصاویری از رنگارنگ ترین واحد آپارتمانی که تاکنون دیده اید

رنگارنگ ترین واحد آپارتمانی که در این مطلب قصد داریم تصاویری از آن را برای شما کاربران عزیز به نمایش بگذاریم حاصل هنر امینه موچیولو در کشور کانادا است که احتمالا شما را شگفت زده خواهد کرد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

رنگارنگ ترین واحد آپارتمانی که در حقیقت مکان زندگی امینه موچیولو است شاید شما را نیز وسوسه کند که خانه خود را به این شکل در بیاورید. اما جالب است بدانید  رنگ‌ اتاق‌ خانه شما باید بتوانند شخصیت شما را نشان دهند. در حالی که به بسیاری از ما، زمان زیادی را برای فکر کردن به رنگ اتاق سپری نمی‌ کنیم، ولی رنگ محیط زندگی ما به طور روزانه در زندگی ما اثر دارد. رنگ‌ ها می‌ توانند برحسب سن، جنسیت، پیش‌ زمینه قومی، و یا آب‌وهوای محلی، تاثیر زیادی بر روی رفتار و افکار افراد بگذارد. رنگ‌ های خاصی هستند که عکس‌ العمل مشابه در بسیاری از افراد ایجاد می‌ کنند. پس زمانی که می‌ خواهید خانه خود را تزئین کنید، مهم است که رنگ‌ ها را به طور مناسبی انتخاب کنید.

در ایمیان امینه موچیولو زندگی رنگارنگی برای خود ساخته است، دستکم آپارتمانش این موضوع را نشان می دهد. عکس های او که نشان می دهند آپارتمانش را به رنگین کمان تبدیل کرده در فضای اینترنت بازتاب گسترده ای داشته است. دیوارهای ارغوانی ملایم، کابینت های نقاشی شده، دیواری از گُل، مایکروویو با عکس گربه و پرده های کاغذی رنگارنگی که از سقف آویزان شده اند باعث شده که آپارتمان موچیولو نیز مانند خودش که همیشه لباس های رنگی پوشیده و آرایش غلیظ و رنگینی می کند به یک رنگین کمان شباهت داشته باشد.

وی درباره آپارتمانش می گوید:

برای من بسیار مهم است که جایی که زندگی می کنم انعکاسی از من و شخصیتم باشد و همچنین همسرم. ما می خواهیم خانه ای که در آن سکونت داریم جوی شاد، بامزه و الهام بخش داشته باشد.

باهم در میهن پست تصاویری از رنگارنگ ترین واحد آپارتمانی را تماشا خواهیم کرد.

منبع boredpanda

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا