گوناگون

توهم عجیب معتاد خیابان خواب!

خبرگزاری ایسنا: سرگرد مهدی اسدی در گفت‌وگویی، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در دهم تیرماه 93 ماموران کلانتری 130نازی آباد از طریق تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی از وقوع یک فقره زورگیری با سلاح گرم در خیابان «بهمنیار» مطلع و بلافاصله واحد گشت در محل حاضر شد.

وی افزود: در همین حین فردی به هویت «میلاد» در محل حاضر و اعلام داشت از وی با اسلحه گرم یک عدد انگشتر طلا و یک رشته گردنبند طلا و 78 هزار تومان وجه نقد توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید زورگیری شده به دنبال این موضوع ماموران وی را جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل می‌کنند.

رییس کلانتری 130 نازی‌آباد با بیان اینکه ماموران،‌ وی را مورد تحقیق و بازجویی فنی قرار می‌دهد، گفت: شب گذشته در پارک «گل‌گون» 13 آبان خوابیده و صبح برای خرید به سمت میوه‌ و تره‌بار می‌رفتم که سارقین از بنده مواد مخدر درخواست کردند.

وی افزود: با توجه به اظهارات ضد و نقیص متهم که عنوان داشته بود، از من انگشتر و گردنبند طلا سرقت کرده‌اند، ماموران اقدام به بازرسی بدنی از کوله وی کردند که تعدادی کفش پاره، نوار ویدیو مستعمل، زباله و قاب گوشی شکسته از وی کشف شد که به نظر می‌رسید، نامبرده معتاد به مواد مخدر صنعتی است و توهم زده است . در ادامه بنا به دستور قاضی متهم برای تست اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد بهمن فرستاده شد که نتیجه آن مثبت بود و در نهایت مشخص شد متهم معتاد زباله گرد است که با اظهارات خلاف واقع به علت مصرف موادمخدر صنعتی قصد اغفال پلیس را داشت. به همین دلیل متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا