Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرماشين

نگاهی دقیق به تویوتا راو 4 پرایم جدید + عکس

تویوتا راو 4 پرایم جدید به زودی وارد بازار خواهد شد و حالا ما در میهن پست نگاه دقیقی به این خودروی بی نظیر خواهیم داشت. در ادامه با ما همراه شوید.

کراس اوورهای پلاگین هیبریدی نیز کم‌کم جای پای خود در بازار را محکم می‌کنند زیرا تویوتا اعلام کرده فروش راو 4 پرایم مدل 2021 از تابستان سال جاری میلادی و با قیمت پایه 38100 دلاری شروع خواهد شد. البته به این مبلغ باید 1120 دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد.

این خودرو اندکی گران‌تر از میتسوبیشی اوت لندر پلاگین هیبریدی بوده و از جمله ویژگی‌های تریم SE آن می‌توان به جلوپنجره منحصربه‌فرد، اسپویلر جلوی آئرودینامیک و عناصر مشکی اشاره کرد. راو 4 پرایم SE همچنین از رینگ‌های 18 اینچی، درگاه شارژ عقب و درب پشتی برقی برخوردار است.

داخل کابین نیز صندلی‌های جلوی گرم شونده با تنظیم برقی دیده می‌شوند. این خودرو همچنین به فرمان چرمی، صفحه‌نمایش 8 اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی مجهز شده است.

با پرداخت 1665 دلار می‌توان پکیج آب‌وهوا و مونروف را خریداری کرد. این پکیج شامل فرمان و صندلی‌های عقب گرم شونده، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران و مونروف می‌باشد.

افرادی که به دنبال محصولی لوکس‌تر هستند می‌توانند راو 4 پرایم XSE را انتخاب کنند که با دیلایت های LED عمودی و رینگ‌های 19 اینچی دو رنگ متمایز می‌شود. این خودرو را می‌توان با سقف مشکی سفارش داد.

در کابین این مدل صفحه‌نمایش 9 اینچی دیده می‌شود. مونروف، شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند و آینه وسط با تیره شوندگی خودکار نیز جزو تجهیزات استاندارد آن هستند.

پکیج 2435 دلاری آب‌وهوا و صوتی هم در دسترس است که شامل تمامی تجهیزات قبلی به علاوه سیستم صوتی پریمیوم JBL، سه سال ناوبری دینامیک و یک سال دستیار مقصد می‌باشد.

نهایتاً هم به پکیج آب‌وهوا و صوت و پریمیوم می‌رسیم که 5760 دلار قیمت دارد. این پکیج شامل تجهیزات دو پکیج قبلی و صندلی‌های جلوی تهویه دار، صندلی برقی سرنشین و سقف پانورامیک است. در این پکیج همچنین هدآپ دیسپلی، آینه وسط دیجیتال، درب پشتی برقی، دوربین 360 درجه و خروجی برق در محفظه بار دیده می‌شود.

هر دو نسخه راو 4 پرایم به‌صورت استاندارد از بسته ایمنی تویوتا سود می‌برند که شامل کروز کنترل تطبیقی، نوربالای خودکار، سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از مسیر و تشخیص علائم ترافیکی است.

نیروبخش این شاسی‌بلند ژاپنی پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری، باتری لیتیوم-یونی و واحدی الکتریکی بوده که قدرت ترکیبی 302 اسبی را تولید می‌کنند.

راو 4 پرایم جدای از اینکه قوی‌تری نسخه تاریخ این خودروست سریع‌تر از پیش‌بینی‌های اولیه هم هست. تویوتا قبلاً شتاب این خودرو را 5.8 ثانیه اعلام کرده بود اما در بیانیه رسمی امروز آن را به 5.7 ثانیه کاهش داده است.

این خودرو همچنین کم‌مصرف‌تر بوده و برد الکتریکی آن از 62 به 67 کیلومتر افزایش یافته است. اگر این رقم واقعی باشد راو 4 پرایم دارای بیشترین برد الکتریکی بین کراس اوورهای پلاگین هیبریدی بازار خواهد بود.

باهم در میهن پست تصاویری از تویوتا راو 4 پرایم جدید را تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا