گوناگون

تيموريان:ناشناخته بودن تيم‌ملي سلاح ما است

 آندرانيک تيموريان در نشست خود در حاشيه تمرين تيم ملي گفت:  تشکر مي کنم که اينجا هستيد و از تيم ملي حمايت مي‌کنيد. جام جهاني خيلي حساس است مخصوصا براي ما که تيم ملي جوان تر شده است. اميدوارم بازي خوبي انجام دهيم و به هدف مان برسيم.

وي در مورد اينکه در جام جهاني 2006 هم حضور داشته و تيم فعلي چه تفاوتي با آن سال دارد، اظهار داشت: از لحاظ شرايط تيمي فکر مي کنم تيم ما صميمي‌تر شده است. 5 بازيکن در اروپا بازي مي کنند و قوي تر شده ايم. در جام جهاني 2006 هم تيم خوبي داشتيم و نمي شود اين دو تيم را با يکديگر مقايسه کرد. آن زمان هم بازيکنان خوبي بودند.

هافبک تيم ملي ايران در ادامه افزود: اميدوارم چيزي که مي ماند نام خوبي براي تيم ملي ايران باشد و به نام ايران در جام جهاني بماند. اين دوره خيلي هم صميمي شده ايم و به کارمان ادامه مي دهيم.

تيموريان در پاسخ به اين سوال که خيلي‌ها روي ايران حساب نمي‌کنند و اين موضوع چقدر مي‌تواند به تيم ملي کمک کند، خاطرنشان کرد: چه کساني اين حرف را زدند؟ واقعا تيم ملي امسال را خيلي قوي مي بينم درست است شايد نسبت به حريفان ناشناخته‌تر باشيم اما شايد بتوانيم براي آنها سورپرايز داشته باشيم. شايد ناشناخته بودن بازيکنان ما سلاح ما مقابل آرژانتين باشد اين مسئله از يک لحاظ خوب است که ما را نمي شناشند و از يک لحاظ شايد بد باشد اما بايد پيش برويم و ببينيم چه مي شود.

وي در مورد اينکه مهمترين دستاورد جام جهاني 2006 برايش چه بوده که مي‌تواند اکنون از آن استفاده کند، اظهار داشت: در جام جهاني آلمان 23 سال داشتم. اولين بازي ما مقابل مکزيک بود و شگفت زده شديم. تجربه خوبي به دست آورديم مهم ترين تجربه اين بود که ديگر در جام جهاني حق اشتباه نداريم. در 2006 کمي اشتباه کرديم و بازي مکزيک که در اختيارمان بود را از دست داديم و از گردونه مسابقات کنار رفتيم جام جهاني ليگ داخلي نيست که بخواهيم اشتباهات را تکرار کنيم.

تيموريان در ادامه در مورد اينکه آيا بازيکني لياقت حضور در ليگهاي‌ اروپايي را دارد. تأکيد کرد: ما بازيکنان خوبي داريم مثل جهانبخش، انصاري‌فرد،حاج صفي و بختيار رحماني که قابليت اين را دارند که در اروپا بازي کنند. اميداورم آنها در جام جهاني بازي کنند و به تيم‌هاي اروپايي راه پيدا کنند. لياقت ايران و ايراني حضور در سطح اول فوتبال اروپا و بازي کردن در آن ليگ هاي بزرگ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا