گوناگون

تيموريان: ميگفتند شانسي به جام جهاني رسيديم

آندرانيک تيموريان درباره بازي ايران در جام جهاني اظهار کرد: خدارا شکر توانستيم خودمان را به فوتبال دنيا نشان دهيم.

وي همچنين در باره اشک هايش در پايان بازي ايران مقابل آرژانتين نيز گفت: تلاش کرديم نتيجه خوبي بگيريم و اشک هايم به خاطر اين بود که نمي توانستيم به دور بعد صعود کنيم. همه به دور بعد و بازي مقابل فرانسه فکر مي کردند اما متاسفانه اينگونه نشد. صحنه پنالتي که روي اشکان انجام شد از چشم داور پنهان ماند و اين خيلي براي ما ناراحت کننده بود. خيلي ها قبل از جام جهاني مي‌گفتند حضورمان در جام جهاني شانسي بوده اما ديديد که در اين مسابقات شانس با ما يار نبود.

به نقل از ايسنا، تيموريان ادامه داد: کادر فني بسيار تلاش کرد تا تيم را آماده حضور در مسابقات کند. البته خيلي‌ها از تاکتيک تيم ايراد ميگرفتند که بايد بگويم دفاع کردن هم جزئي از فوتبال است. اگر با نظم دفاع کنيد مي توانيد روي ضد حملات خطرناک ظاهر شويد. برنامه دوم ما در جام جهاني ضد حملات ما بود.

وي در ادامه درباره حضور کي روش به عنوان سرمربي تيم ملي فوتبال ايران اظهار کرد: کي روش در اين سه و نيم سالي که در فوتبال ايران حضور داشته عملکرد قابل قبولي داشته است. همه بازيکنان او را دوست دارند و من فکر مي کنم خيلي چيزها از او ياد گرفتم.

بازيکن تيم ملي در بخش ديگري از صحبت هاي خود با اشاره به حضورش در جام جهاني 2006 آلمان، گفت: وقتي در آن زمان حذف شديم برايم خيلي سخت بود. در جام جهاني حق اشتباه نداريم و يک اشتباه ميتواند منجر به حذف شدن يک تيم بشود.

وي در پايان با اشاره به اهميت وجود ارتباط کلامي ميان بازيکنان خاطرنشان کرد: در تيم ارتباط کلامي خيلي مهم است. در فوتبال دنيا سطح آگاهي محيطي از اهميت بالايي برخوردار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا