Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

تا پایان سال این تکنولوژی ها در اختیار شما خواهند بود + عکس

به گزارش میهن پست – مخترعان و کمپانی های شرکت های بین المللی با نزدیک شدن به پایان سال تلاش بیشتری را برای ارائه محصولات متفاوت تا قبل از پایان سال میلادی آغاز کرده اند.

کمپانی های مختلف هر ماه محصولات جدیدی را روانه بازار فناوری می کنند اما با نزدیک شدن به پایان سال ارائه و عرضه محصولات برتر در میان شرکت ها شتاب بیشتری به خود گرفته و رقابت تنگاتنگی میان غول های فناوری اتفاق افتاده است.

به معرفی فناوری های جدیدی می پردازیم که تا ماه های آتی عرضه می شوند:

* کمپانی اپل و ساعت iWatch

ساعت iWatch
ساعت iWatch

پیش بینی می شود، این ساعت در دو نسخه یکی با بدنه فلزی و با اسم iWatch C و دیگری با بند چرمی iWatch S روانه بازار فناوری می شوند. برخی معتقدند که کمپانی اپل همزمان با رونمایی از آیفون ۶ محصول پوشیدنی خود با نام iWatch را نیز عرضه خواهد کرد اما کمپانی اپل هنوز خبری در این رابطه منتشر نکرده است. این ساعت یک گجت هوشمند مجهز به برنامه های سلامتی مانند تحرک بدنی، میزان کاهش کالری و … است.

* اندروید ال، اندرویدی متفاوت

اندروید ال
اندروید ال

یکی از مهمترین خبرهایی که در رابطه با اندروید ال وجود دارد، استفاده بهینه از شارژ باطری است. Android L یکی از وسیع ترین و بزرگترین آپدیت های اندروید در تاریخ پلتفورم ها است که توسط گوگل ارائه شده و در اسمارت فون های Nexus و تبلت های گوگل نصب می شوند.

* iOS  ۸

 iOS 8
iOS 8

سیستم جدید iOS 8 در iPhone و iPad چندان نسبت به برنامه پیشین یعنی iOS 7 متفاوت نیست. در نتیجه افرادی که در گذشته با این سیستم عامل کار کرده اند  به سادگی می توانند با این سیستم عامل نیز ارتباط برقرار کنند. iOS 8 دارای امکانات بهتری برای ویرایش عکس نسبت به مدل پیشین بوده و همچنین اپل با ویژگی جدیدی مانند Homekit به دنبال هوشمند کردن خانه کاربران است که با کمک iOS محقق شده و با کمک آن می توان کنترل دستگاه های هوشمند دیگری مانند دوربین های امنیتی و ریموت های ورودی و خروجی را نیز در اختیار داشت.

* Nexus 9

 Nexus 9
Nexus 9

گوگل از تبلت ۹ اینچی جدیدش در سری نکسوس و با عنوان Nexus 9 رو نمایی خواهد کرد. بنا به گزارشات منتشر شده این تبلت اوایل مهر روانه بازار فناوری خواهد شد. این تبلت مجهز به اندروید L سایز ۹٫۸ اینچی، وضوح ۱۶۰۰*۲۵۶۰ پیکسلی و پردازنده ۶۴ بیتی Tegra K1 است.

* Galaxy Note 4

 Galaxy Note 4
Galaxy Note 4

گلکسی نوت ۴ جدیدترین محصول سامسونگ با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی، رزولوشن QHD و ۲۵۶۰*۱۴۴۰ است. این محصول با تراشه ۶۴ بیتی روانه بازار خواهد شد.

*عینک متفاوت سامسونگ

عینک متفاوت سامسونگ
عینک متفاوت سامسونگ

سامسونگ خبری مبنی بر ساخت عینک جدیدی با نام Gear Glass را منتشر کرده که دارای قابلیت هایی شبیه به عینک گوگل بوده و می تواند رقیب مهمی برای عینک های گوگل باشد. این عینک تا پایان ماه جاری عرضه خواهد شد.

* مایکروسافت و  دستبند لاغری

 دستبند لاغری مایکروسافت
دستبند لاغری مایکروسافت

مایکروسافت در حال ساخت و تولید دستبندی است که می تواند نمایشگر روند لاغری بوده و مواردی مانند میزان کالری مصرفی، پیاده روی و …. را به نمایش بگذارد.

* عرضه ویندوز۹ تا ماه آینده

 ویندوز9
ویندوز۹

با وجود خبر انتشار ویندوز ۹ تا ماه آتی مایکروسافت هنوز اطلاعات دقیقی از این ویندوز منتشر نکرده و به درستی مشخص نیست که چه تغییراتی در این ویندوز نسبت به ویندوز ۸ یا ۸٫۱ شکل گرفته است. اما نواقصی که در ویندوزهای قبلی وجود داشت از این ویندوز حذف شده اند. نسخه ای که در سایت های مختلف منتشر شده، گویای این موضوع است که هم کاربران لمسی و هم کاربران دسک تاپ از این ویندوز راضی خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا