گوناگون

تیم شمشیربازی اسلحه سابر در جام جهانی یونان یازدهم شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات سه روزه شمشیربازی جام جهانی یونان روز یکشنبه با برگزاری دیدارهای تیمی پیگیری شد و با تعیین برترین‌های این بخش از مسابقات به پایان رسید. در این بخش از مسابقات تیم اعزامی ایران موفق شد با کسب سه پیروزی و متحمل شدن دو باخت به عنوان یازدهم دست یابد.

تیم اعزامی ایران به مسابقات شمشیربازی جام جهانی یونان اولین دیدار خود در بخش تیمی را برابر گرجستان برگزار کرد و موفق شد با پیروزی 45 بر 38 به جمع 16 تیم برتر صعود کند. در این مرحله اما تیم ایران در مصاف با آلمان متحمل شکست شد. این بازی با نتیجه 45 بر 28 به پایان رسید.

لهستان، تیم دوازدهم جهان سومین حریف ایران در بخش تیمی مسابقات شمشیربازی جام جهانی یونان بود. نمایندگان ایران مقابل این تیم قدرتمند با نتیجه 45 بر 34 صاحب برتری شدند هر چند نتیجه دیدار بعد مقابل بلاروس را 45 بر 43 واگذار کردند.

هنگ‌کنگ که یکی بعد از کره‌جنوبی اصلی ترین حریف ایران در آسیا به حساب می‌آید و در حال حاضر دومین تیم آسیایی برتر در سطح جهان است، آخرین حریف تیم شمشیربازی اسلحه سابر در مسابقات جام جهانی یونان بود. شمشیربازان ایران در مصاف با این تیم 45 بر 37 پیروز شده و در نهایت به عنوان یازدهم دست یافتند.

پیش از این و طی دو روز گذشته شمشیربازان اسلحه سابر ایران در بخش انفرادی رقابت‌های جام جهانی یونان با حریفان خود رقابت کرده بودند. در این بخش از مسابقات محمد رهبری پنجاه و پنجم شد. مجتبی عابدینی پنجاه و نهم شد. فرزاد باهر ارسباران در رده هشتاد و هفتم ایستاد و علی پاکدامن و محمد فتوحی هم به ترتیب صد و یکم و صد و چهارم شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا