پیشنهاد سردبیرتلویزیونفرهنگی

جزئیات ساخت سریال«قورباغه و قناری» مهدی فخیم‌زاده

به گزارش میهن پست – مهدی فخیم زاده که از چندی پیش خبر ساخت سریالش با نام «فوق سری» رسانه‌ای شده بود، از تغییر نام آن به «قورباغه و قناری» و آغاز تصویربرداری از هفته آینده خبر داد.

مهدی فخیم‌زاده کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون که قصد دارد یک سریال جدید برای تلویزیون بسازد درباره تغییر نام این اثر به خبرنگار مهر گفت: از ابتدا اعلام کرده بودم که «فوق سری» یک نام موقت برای این سریال است ولی حالا باید بگویم با توجه به محتوای طنز این سریال پلیسی تصمیم گرفتم عنوان آن را «قورباغه و قناری» بگذارم.

وی درباره دلایل انتخاب این نام غیرمتعارف برای سریالش توضیح داد: عنوان «قورباغه و قناری» استعاره از ضرب‌المثل رنگ کردن قورباغه و جای قناری جا زدن است.

فخیم زاده در ادامه متذکر شد: در حال حاضر مشغول پیدا کردن لوکیشین های سریال هستم و طبق برنامه ریزی انجام شده تصویربرداری را از شنبه هفته آینده آغاز می‌کنم.

این کارگردان در پایان عنوان کرد: فیلمنامه‌ سریال «قورباغه و قناری» را حسین تراب‌نژاد نوشته و من علاوه بر کارگردانی، در این سریال بازی نیز می کنم. همچنین حبیب‌الله کاسه‌ساز با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی این سریال را تولید می کند و قرار است در 10 قسمت از شبکه اول سیما نمایش داده شود.

مهدی فخیم زاده کارگردان سینما و تلویزیون پیش از این سریال هایی چون «خواب و بیدار»، «حس سوم» «بی‌صدا فریاد کن» و «ساختمان 85» را با موضوع پلیسی جنایی ساخته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا