گوناگون

جشن عبودیت ویژه پرسنل منطقه یک

مریم کوهی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: جشن عبودیت مربوط به دختران متولد سال 84 است که تازه به سن تکلیف رسیده‌اند و ویژه پرسنل منطقه یک  است.

وی بیان کرد: دختران تازه به سن تکلیف رسیده در منطقه یک شناسایی شده‌اند و با آن‌ها تماس گرفته شده و مدارک لازم نیز از سوی آنان دریافت شده است.

مدیر اداره امور بانوان منطقه یک خاطرنشان کرد: از طریق سایت نیز اطلاع‌رسانی شده است و بعد زا ماه مبارک رمضان نیز جشنی برای این دختران برپا می‌شود.
 
*حضور سامانه 1888 منطقه یک در اردوی جهادی مدیریت محله

رئیس سامانه 1888 منطقه یک گفت: کارگاه آموزشی و جلسه پرسش و  پاسخ ویژه شهروندان با حضور مدیران محلات و شورایاری‌های منطقه یک و کارشناسان فرهنگی سامانه 1888 مورخ 26 خرداد ماه برگزار شد.

سینا فرنوس بیان کرد: حبیب صفرخانی کارشناس سامانه1888 منطقه ضمن خیر مقدم و تشکر از شهروندان در این جلسه گفت: جلب مشارکت‌های مردمی که از طریق ارتقای سطح اعتماد عمومی امکان‌پذیر است.

یکی از رسالت‌های سیستم نظارت همگانی است و با آموزش تخصصی ناظرین افتخاری دسترسی به این مهم مهیا می‌شود.

حبیب صفرخانی کارشناس سامانه 1888 منطقه یک اظهار داشت: در خصوص ابزارهای ارتباطی با سامانه و نحوه سیر مراحل ثبت و پیگیری پیام ها و مباحث لازم را ارائه دادند.

وی خاطرنشان کرد: این کلاس با  حضور مدیران محلات و به میزبانی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک در مسجد جوزستان برگزار شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا