گوناگون

جلالي: بايد به کي‌روش اعتماد کرد

مجيد جلالي در خصوص ليست نهايي تيم ملي براي جام جهاني 2014 برزيل گفت: طي يک ماه گذشته تيم ملي بيشتر در اردوهاي خارج از کشور بود و براي ما که از فضاي تيم ملي دور بوديم سخت است بخواهيم در اين خصوص اظهارنظر کرده و اين انتخاب را درست يا غلط عنوان کنيم. بايد به کي‌روش در اين خصوص اعتماد کرد چرا که او از تمام جزئيات تمرينات و شرايط بازيکنان در اردوها با خبر بود و بازيکنان را زير نظر داشت. در واقع کي‌روش مسئوليت کادر فني را بر عهده دارد و باز هم تاکيد مي‌کنم که بايد در اين مورد به او اعتماد کرد.

به گزارش فارس، وي با بيان اينکه از خط خوردن خلعتبري تعجب کردم افزود: ما نمي‌دانيم در يک ماه گذشته در اردوها و مسافرت‌ها چه گذشته و بازيکنان چه عملکردي داشته‌اند و چه کيفيتي را از خود بروز داده‌اند با اين حال برايم خط خوردن خلعتبري کمي دور از انتظار بود.

جلالي در پاسخ به اين سوال که با مشخص شدن ترکيب نهايي تيم ملي، بايد چه انتظاري از اين تيم در جام جهاني داشت، گفت: از هر کارشناسي سوال کنيد شايد روي دو سه بازيکن اختلاف‌نظر داشته باشند و اين يعني در حقيقت موجودي فوتبال ما همين است. براي فوتبال ايران در جام جهاني آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم بازيکنان در جام جهاني بهترين سطح کيفي خود را در بازي‌ها ارائه دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا