Mihanpostتلویزیونسینمافرهنگی

خداحافظي جیگر با تلويزيون و سلامش به سینما + عكس

به گزارش ميهن پست – ماجرای آخرین قسمت این سریال محبوب اینطور پیش رفت که بی بی هدیه‌ جدیدی برای آقای مجری و بچه‌ها فرستاده بود که کلاه قرمزی و دوستانش وانمود می‌کردند یک مجسمه است و روی آن پارچه سفیدی انداخته بودند اما با رونمایی از این هدیه، مشخص شد با یک قوچ طرف هستیم که ۱۵۰ بچه دارد و البته شاخ‌هایی تیز که با آنها به همه شاخ می‌زند. این شخصیت به زبانی ادبی سخن می‌گفت و صداپیشه او علی سرابی بود.روزی «کلاه قرمزی» در شبکه دو به پایان رسید، با توجه به تمرکز این مجموعه بر شخصیت جیگر می‌توان پیش‌بینی کرد فیلم جدید «کلاه قرمزی» این بار با حضور جیگر ساخته شود.

شب گذشته جمعه ۲۱ فروردین آخرین قسمت مجموعه عروسکی «کلاه قرمزی» روانه آنتن و در این قسمت از شخصیت تازه‌ای به نام قوچی رونمایی شد.

ماجرای آخرین قسمت این سریال محبوب اینطور پیش رفت که بی بی هدیه‌ جدیدی برای آقای مجری و بچه‌ها فرستاده بود که کلاه قرمزی و دوستانش وانمود می‌کردند یک مجسمه است و روی آن پارچه سفیدی انداخته بودند اما با رونمایی از این هدیه، مشخص شد با یک قوچ طرف هستیم که ۱۵۰ بچه دارد و البته شاخ‌هایی تیز که با آنها به همه شاخ می‌زند. این شخصیت به زبانی ادبی سخن می‌گفت و صداپیشه او علی سرابی بود.

در پایان این قسمت نیز همه شخصیت‌های مجموعه گرد هم آمدند و با مخاطبان خود خداحافظی کردند. اما آنچه از «کلاه قرمزی ۹۴» می‌توان استنباط کرد، تمرکز بیش از پیش آن بر شخصیت «جیگر» بود به نحوی که امسال فرصت بیشتری برای بروز و ظهور این خر بامزه ایجاد شده بود.

خداحافظي جیگر با تلويزيون و سلامش به سینما
خداحافظي جیگر با تلويزيون و سلامش به سینما

دور از ذهن نیست در صورتی که ایرج طهماسب و حمید جبلی با همکاری حمید مدرسی بخواهند فیلم سینمایی جدیدی از «کلاه قرمزی» بسازند، این بار شاهد حضور جیگر در این فیلم باشیم؛‌ چرا که پیش زمینه این امر به خوبی در نوروز ۹۴ ایجاد شد.

بنابراین می‌توان انتظار کشید پس از «کلاه‌قرمزی و پسرخاله»، «کلاه‌قرمزی و سروناز» و «کلاه‌قرمزی و بچه‌ننه» چهارمین فیلم سینمایی این شخصیت محبوب، با ماجراهای جیگر همراه باشد؛ شخصیتی که کاظم سیاحی صداپیشگی آن را برعهده دارد و سال‌های گذشته شایعاتی مبنی بر ممنوع التصویر شدن این عروسک به گوش می‌رسید!

حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، دنیا فنی زاده، مرضیه محبوب، امیرسلطان احمدی، بنفشه صمدی، بهادر مالکی، محمد لقمانیان، محمد بحرانی، عیسی یوسفی پور و … از جمله صداپیشگان مجموعه «کلاه قرمزی» هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا