Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسمعماری

تصاویری از خانه های دیدنی افراد معروف در سراسر جهان

شاید برای شما نیز جالب باشد گکه افراد معروف در چه خانه هایی زندگی می کنند. در این مطلب تصاویری از خانه های دیدنی افراد معروفی همچون ریحانا، لیدی گاگا، نیکلاسکیج و بسیاری دیگر را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . در ادامه با میهن پست همراه شوید.خانه های دیدنی افراد معروف که تصاویری از آنها را در این مطلب جمع آوری کرده ایم در حقیقت عمارت هایی بزرگ و حیرت انگیز هستند که از تماشای آنها شگفت زده خواهید شد. برخی از این خانه های دیدنی بر اساس سلیقه خود این افراد ساخته شده اند.

عمارت ریحانا واقع در بِوِرلی هیلز : عمارت «ریحانا» بر روی تپه ای واقع در بِوِرلی هیلز بنا شده است. اگر از دور به آن بنگرید، انگار یک سراب در دل کویر به چشم شما خورده است. آب نیلگون درون استخر و صندلی های راحتی اطراف آن، حس آسایش و آرامش را به شما منتقل می کنند.

خانه سازگار با محیط زیست «نائومی کمپل» با نمای «چشم هوروس» واقع در جزیره کلئوپاترا، ترکیه :خانه شگفت انگیز «نائومی»، در دل دریای مدیترانه، در جزیره کلئوپاترای کشور ترکیه بنا شده است. از نمای بالا، ساختار خانه شبیه به «چشم هوروس» است (یکی از طرح های برگرفته شده از هنر مصر باستان). معماری این خانه دوستدار محیط زیست به گونه ای است که نهایت صرفه جویی انرژی در آن حاصل می گردد.

خانه جولیا رابرتس واقع در هاوایی : هنگامی که «جولیا رابرتس» قصد انتخاب خانه را داشت، با دو عمارت در مجاورت هم برخورد کرد که مزین به نمایی شگفت انگیز از ساحل بودند. او هر دو عمارت را خرید و آن ها را با هم ترکیب کرد. این خانم بازیگر که در امور زیست محیطی بسیار فعال می باشد، دیدگاه دوستدار طبیعت خود را در خانه نیز اعمال کرده است: سقف خانه از تخته سنگ های بازیافتی پوشیده است و کف آن با بامبو مزین گشته است. این عمارت، مجهز به یک زمین تنیس نیز هست.

خانه لیدی گاگا واقع در میامی : خانه «لیدی گاگا» در کنار اقیانوس واقع است و یکی از خانه های دیدنی میامی بشمار می آید. نمای بیرونی آن برخلاف ظاهر معمولاً عجیب این خواننده چندان شوک برانگیز نیست اما داخل خانه اوضاع متفاوت است. درون خانه بیشتر شبیه به یک مجتمع تفریحاتی است: یک سینمای کوچک، یک سالن بولینگ و کلی تفریحات دیگر در گوشه و کنار خانه به چشم می خورند.

خانه جان تراولتا واقع در فلوریدا : «جان تراولتا» یکی از طرفداران پر و پا قرص هوانوردی است. از نمای بالا، خانه او شبیه به ترمینال یک فرودگاه است. مسیری هم طراحی شده تا بر حسب نیاز، هواپیما بتواند تا نزدیکی درب خانه مسافران را انتقال دهد.

عمارت مل گیبسون واقع در گرینویچ، کانکتیکات : عمارت «مل گیبسون» درست شبیه به عمارت های قدیمی قرون وسطی است. این کارگردان و بازیگر سینما به شدت عاشق تاریخ است. این نکته، نه تنها در فیلم های او، بلکه در طراحی خانه نیز مشهود است.

عمارت نیکلاس کِیج واقع در لس آنجلس : «نیکلاس کیج» از یک سو شیفته کتاب های مصور (کمیک بوک) و از سوی دیگر عاشق هنر معماری است. او به تصاحب خانه های دیدنی علاقه بسیار دارد. در حال حاضر، کلکسیون خانه های او چندان چشمگیر نیست: فقط ۳ عمارت! البته علاوه بر تعلق خاطر به خانه های آنتیک، این بازیگر به خانه های مدرنی که شکل و شمایل قدیمی دارند نیز علاقه مند است.

عمارت گری اُلدمن واقع در لس فلیز، لس آنجلس : «گری اُلدمن»، یکی از اساتید تغیر چهره، بسیار خوش سلیقه است که دارای یکی از خانه های دیدنی لس فلیز است. خانه او از بیرون شبیه به باغ است ولی درون آن، همه چیز رنگ و بوی اصالت و قدمت دارد.

خانه بیانسه و جِی-زی واقع در نیو اورلئان : در خانه این زوج سرشناس، همه چیز کاملاً عادی است. خانه مملو از اتاق های راحت و جادار است ولی درون اتاق ها چندان از ازدحام اشیاء زینتی خبری نیست. بله، همه چیز در ظاهر عادی است، مگر اینکه بخواهید به عنوان مثال، جویای قیمت یک نیمکت چوبی ساده در عمارت شوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا