Mihanpostپیشنهاد سردبیرمعماریمعماری ملل

خانه ویکل،سکونت‎گاهی مدرن با قابلیت جابجایی برای ماجراجویان

خانه ویکل،سکونت‎گاهی مدرن و قابل جابجایی برای ماجراجویان است که علاقه ای به سکونت در یک مکان مشخص نداشته و از ماجراجویی لذت می برند. این خانه از دو ویژگی ماژولار و قابل حمل بودن سود می برد. طراحی زیبا و جذاب این خانه ویژگی های زیبایی شناسی را بدون نگرانی از محدود کردن زندگی به مکانی خاص ارتقا می دهد. هر بخش ۱٫۲ متری این خانه از به هم پیوستن ۲۴ لایه مقوای دوستدار محیط زیست و با کیفیت بالا شکل گرفته است.با میهن پست همراه شوید.

خانه ویکل این روزها کم کم از این جهت مورد توجه خاص علاقه مندان به گشت و گذار قرار گرفته است که افراد تمایل دارند که در هر جایی که بخواهند اقامت کنند از خانه خود استفاده کنند.

در این میان تلاش زراحان و سازندگان خانه ویکل در نتیجه نهایی خود ساختاری ساندویچی است که از کیفیت عایق بندی بالایی نیز سود می برد. قطعات این خانه قابل جداسازی و اتصال دوباره در هر جای دیگری از ساحل تا کوهستان، بیابان و یا حتی یک جزیره خصوصی است.

بنابراین از آنجایی که خانه ویکل ماژولار است امکان افزودن فضای بیشتر به آن نیز وجود دارد. همچنین گزینه هایی برای یک آشپزخانه، حمام یا دوش اضافی وجود دارند که همگی در این ساختار منحصر به فرد دارای پوششی ضد آب قرار می گیرند.

با هم در میهن پست تصاویری از خانه ویکل را تماشا می کنیم.

 

منبع   wikkelhouse 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا