Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیردیدنی هاعکس

جذاب ترین خودرو های مفهومی‌ که در سال ۲۰۱۷ معرفی شدند + عکس

طرح های کانسپت همواره به عنوان ایده های ارزشمندی که مسیر آینده خودرو سازی در شرکت ها را تعیین می کنند برای خودرو سازان و بسیاری از علاقمندان بسیار جذاب هستند . در ادامه لیستی از جذاب ترین خودرو های مفهومی‌ که در سال ۲۰۱۷ معرفی شده اند را برای شما ارائه خواهیم کرد .

جذاب ترین خودرو های مفهومی‌ که در این لیست برای شما آماده کرده ایم  بر گرفته شده از شرکت های خودرو سازی  فولکس ، تویوتا ، بی‌ام‌و ، نیسان ، سیترئن ، نیوو هوندا ، راین اسپید و فیات کرایسلر هستند . اما در همین ابتدا باید توضیح دهم همانطور که می دانید معمولا ویژگی های ظاهری که در طرح های مفهومی لحاظ می شوند حتی تا ده سال آینده نیز به واقعیت تبدیل نخواهند شد .

نیوو هوندا نیز برای اولین بار و به شکل رسمی در سال جاری به نمایش درآمد و خودروساز آن ادعا می‌کند که این کانسپت با استفاده از یک هوش مصنوعی با احساسات انشان ارتباط برقرار می‌کند.

فیات کرایسلر، در نمایشگاه CES امسال از یک مدل فناورانه خود برای هزاره رونمایی کرد. این خودرو از نظر زیبایی‌شناختی چندان چشم‌گیر نیست. و بیشتر شبیه یک مدل سنگین و جعبه‌ای و بزرگ می‌ماند.اما نگاهی به درون خودرو نشان از فناوری‌های نزدیک به هزاره سوم دارد. این خودرو با ۵۰ درصد از شارژ خود می‌تواند حدود ۴۰۰ کیلومتر را طی کند. خودرو می‌تواند در سطح ۳ و به صورت خودران با نظارت انسانی خود را به ویژه در محیط‌های شهری براند.

جذاب ترین خودرو های مفهومی‌

تویوتا، نیز با ارائه کانسپتی مانند هوندا خودرویی را  ارائه کرده که با کاربرانش دوست بماند. هوش مصنوعی “یویی” طوری طراحی شده است تا بتواند با راننده و حتی جامعه‌ اطرا‌ف‌اش، رابطه‌ برقرار کند. هوش مصنوعی یویی، دوستانه و مفید خواهد بود و با توجه به رفتاری که با او دارید، حتی در گذر زمان، باهوش‌تر هم خواهد شد. طبق گفته‌ این شرکت ژاپنی، رابطه‌ی بین خودرو، راننده و جامعه زمانی برقرار می‌شود که اعتماد و وفاداری وجود داشته باشد.

نیسان نیز با کانسپت “وی- موشن” در دیترویت درخشید. طراحی زیبا، درخشان و درهای قیچی شکل این خودرو قابل تحسین هستند. این خودرو در حالت خودران با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کرده و سامانه اطلاعات و سرگرمی قوی و بزرگی در مرکز کنسول قرار دارد.

اما سیترئن نیز با ایرکراس C خود را نشان داد. کابین سی ایرکراس مطابق با حرکت سیتروئن به سمت خودروهای تکنولوژیک‌تر است. یک نمایشگر مخفی که از درون داشبورد سر بر می‌آورد جایگزین صفحه ابزارها شده و سیستم سرگرمی نیز به یک نمایشگر ۱۲ اینچی مجهز شده است.

بی‌ام‌و نیز با مدل مفهومی جدیدی از فضای داخلی خودروهای آینده خبر داد. فضای داخلی راحت و شبیه خانه از مشخصه‌تی این خودرو است. درون این مدل مفهومی یک کتابخانه نیز می‌بینید. در حالت خودران نمایشگر جلوی خودرو از مشخصات مسیر خبر می‌دهد.

راین اسپید با باغچه کوچک و فناوری‌های عجیب و غریبش نیز از جذاب ترین خودرو های مفهومی‌ نمایش داده سال به شمار می‌ آید.

جذاب ترین خودرو های مفهومی‌

در میان این خودروهای مفهومی ون الکتریکی فولکس واگن نیز که با یک بار شار حدود ۴۵۰ کیلومتر را می‌پیماید نیز جالب است. و آخرین خودرو از لیست جذاب ترین خودرو های مفهومی‌  ۲۰۱۷ اطلس فولکس‌ واگن است که نمی توان از آن چشم پوشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا