گوناگون

خبرهای کوتاه از استان قزوین

81154811 5678933

ˈصادق قندیˈ در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: آیین اعتکاف سبب دوری انسان از زشتی ها و پلیدی ها می شود و همین شاخصه عامل ارتقای امنیت اجتماعی و تحکیم خانواده شده و ناهنجاری های جامعه را نیز کاهش می دهد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه ستاد اعتکاف برای نخستین بار در بخش کوهین راه اندازی شده سعی داریم سه تا چهار مکان را برای اجرای آیین پرشکوه و معنوی اعتکاف در نظر بگیریم.

به گزارش ایرنا، بخش کوهین با 57 روستای دارای سکنه و با مرکزیت شهر کوهین در 35 کیلومتری غرب قزوین و در حاشیه آزاد راه و جاده قدیم قزوین به رشت واقع شده است.

************

قزوین – ایرنا – جلسه هماهنگی آمادگی برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها با حضور مدیران عامل سازمان های حمل و نقل همگانی استان قزوین روز چهارشنبه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین در این جلسه گفت: یکی از سازمان هایی که قبل از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها باید اقدامات لازم برای اجرای هرچه بهتر آن انجام دهد، سازمان های حمل و نقل همگانی است.

ˈمصطفی کاشی پزهاˈ اظهار کرد: نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی در مسیرهایی که بین قزوین و حومه مشترک است با هماهنگی مدیران عامل همسان سازی شود.

وی گفت: توجیه کارکنان بویژه رانندگان وسایل نقلیه عمومی موجب می شود پس از اعلام مجوز افزایش نرخ کرایه های جدید از سوی معاونت عمرانی استانداری قزوین خللی در ارائه خدمات ایجاد نشود.

627/616

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا