گوناگون

دايي: ملي‌پوشان نبايد بوسني را دست کم بگيرند

علي دايي ابتدا درباره بازي مقابل آرژانتين اظهار داشت: به نظر من بچه‌هاي ما در بازي مقابل آرژانتين بسيار با قدرت و محکم ظاهر شدند و به جاي اينکه ما بازنده بازي باشيم مقابل يکي از بهترين تيم‌هاي جهان شايسته پيروزي بوديم.

به نقل از فارس، وي افزود:‌ اما فوتبال هميشه ثابت کرده که قابل پيش‌بيني نيست، درست است بچه‌هاي ما با افتخار فوتبال خوب ايراني را به نمايش گذاشتند و به هيچ عنوان شايسته باخت نبودند اما هميشه در فوتبال اتفاقاتي که دوست داريد رخ نمي‌دهد. من به نوبه خودم به تمام بچه‌هاي تيم ملي افتخار مي‌کنم و مطمئنم که همه ملت ايران به اين جوانان افتخار مي‌کنند.

دايي خاطرنشان کرد: بازيکنان تيم ملي نمايندگان شايسته‌اي براي ملت ايران بودند و من باز هم مي‌گويم حق اين بچه‌ها پيروزي مقابل آرژانتين با همه ستاره‌هايش بود.

وي در مورد بازي با بوسني نيز گفت: ما براي نتيجه گرفتن در بازي آخر نيز بايد مانند دو بازي قبل بسيار با روحيه وارد زمين شويم، هرگز نبايد بوسني را دست کم بگيريم چرا که اين موضوع براي ما خطرناک مي‌شود.

وي افزود: ‌اين را همه مي‌دانند و آرزوي همه ايراني‌ها است که تيم ملي کشورمان با موفقيت در ديدار مقابل بوسني براي اولين بار به مرحله بعدي جام جهاني صعود کند. اين اتفاق مي‌تواند گامي بلند براي فوتبال کشورمان باشد تا وارد فاز جديدي شود. فوتبالي که استعدادهاي فراواني دارد و آن را در جام جهاني ديديد. پس اميدوارم هرگز بوسني را دست کم نگيرند تا ان‌شاءلله با يک بازي خوب و منطقي مقابل اين تيم و کسب نتيجه خوب براي اولين بار گام به مرحله دوم بزرگ‌ترين رويداد فوتبالي جهان بگذاريم. اين آرزوي همه ملت ايران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا