Mihanpostپیشنهاد سردبیردیدنی هاعکس

دستکاری فتوشاپی تصاویر پروفایل کاربران در شبکه های اجتماعی !

دستکاری فتوشاپی تصاویر پروفایل کاربران در شبکه های اجتماعی این روزها همه گیر شده است .اگر چه فتوشاپ نرم افزاری است که در ابتدا تنها برای ویرایش عکس ها پیش از چاپ روی کاغذ استفاده می شد اما حالا این نروم افزار روتوش به ابزاری برای پوشاندن و یا زیباتر نشان دادن واقعیت ها تبدیل شده است. در ادامه تصاویری را جمع آوری کرده ایم که نشان می دهد، دیگر نمی توان به تصاویر افراد در شبکه های اجتماعی اعتماد کرد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

فتوشاپ نخستین بار توسط توماس نول فرزند یک استاد دانشگاه و برای سیستم عامل مکینتاش اختراع شد. هدف مخترع در ابتدا رفع یک نیاز شخصی بود او قصد داشت تنها عکس های پایان نامه اش را ویرایش کند. اما توماس نول پس از رفع نیاز شخصی و با اضافه کردن چند ایده کوچک تصمیم به تجاری سازی نرم افزار خود کرد و در نهایت ادوبی فوتوشاپ در فوریه ۱۹۹۰ میلادی روانه بازار شد. شاید در آن زمان کسی تصور نمی کرد که روزی از این نرم افزار برای فریب افراد در شبکه های اجتماعی استفاده کند. اما این مسئله اکنون به معضل بزرگی در میان کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

یک کاربر شبکه اجتماعی ویبو Weibo در کشور چین با نام Kanahoooo با بیش از ۴۳۰٫۰۰۰ فالور نشان داده که فتوشاپ می تواند همه چیز را تغییر دهد بدون این که بتوان به آسانی متوجه این تغییرات شد. وی نشان داد که می تواند هر کاری انجام دهد، حتی عکس های پسرانه را به عکس های دخترانه تبدیل می کند. در ادامه می خواهیم تعدادی از این عکس های جالب را قبل و بعد از فتوشاپ به شما نشان دهیم که متوجه شوید نباید به هیچ عکسی در دنیای مجازی اعتماد کنید.

باهم در میهن پست تصاویری از دستکاری فتوشاپی تصاویر پروفایل کاربران در شبکه های اجتماعی را تماشا خواهیم کرد.

منبع boredpanda

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا