گوناگون

دلخوری بازیگر پیشکسوت از شايعات دروغ

بانی فیلم: صدر الدين حجازي چندين پيش عمل داشته و الان مشغول تدريس در دانشگاه علم و فرهنگ است.اين بازيگر تئاتر ، سينما و تلويزيون درباره حال و هواي اين روزهايش گفت: بنده الان 49 سال است در اين حرفه کارمي کنم.

در طول اين مدت گفته اند بيمارم. خيلي افسرده شدم و ناراحت از اين هستم که چرا حداقل با من تماسي نگرفته اند. نميدانم، شايد سال ها مي گذرد اخلاق ها عوض مي شود؛ چون در سال هاي قبل وقتي از دوست يا همکاري خبري نمي شد، طي چند روز تماس مي گرفتند و حال او را مي پرسيدند، اما الان برعکس شده، چندين سال هم بگذرد هيچ تماسي نمي گيرند.

بازیگر پیشکسوت دلخور از شايعات دروغ

بازيگر سريال «چار ديواري» ادامه داد: خدارا شکر حالم خيلي خوب است و مسئوليت آموزش دانشگاه علم و صنعت با من است که در آن جا بازيگري- کارگرداني تدريس مي کنم. هيچ وقت خالي ندارم و سرگرم هستم. به تازگي در سريال «ب12» به کارگرداني و نويسدگي اميد نياز هستم بازيگران اين فيلم: محبوب بيات، افشين سنگ چاپ، اصغر همت هستند و بنده نقش شيرمحمد در اين فيلم را بازي مي کنم.

داستان آن درباره  دو کودک است که براي پيدا کردن داروهاي مادربزرگشان وارد شهر مي شوند. او درباره کارهاي تازه پيشنهاد شده اش گفت: يک سريال 30 قسمتي پيشنهاد شده و به دليل ايجاد تغييرات مداوم در اسم، متاسفانه نام آن را به ياد ندارم، اما ساخته بهرام درخشان است و مسائل جامع را به تصوير مي کشد.

در آخر به همکاران و مردم عزيز توصيه مي کنم يک مقدار بيشتر هواي همديگر را داشته باشيم، چون فاصله بين مرگ و زندگي خيلي کم است. در اين چند ماه اخير واقعا گوش به تلفن بودم تا حالم را بپرسند. همچنين اميدوارم کارهاي خوبي پيشنهاد شود تا بتوانيم در آن حضور داشته باشيم، چرا که ما هنرمندان اگر سر کاري حاضر نشويم ميميريم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا