گوناگون

رزنده: کار سختی برابر تماشاگران ایرانی داریم/ دلیل افت برزیل مشخص است

به گزارش خبرنگار مهر، برناردو رزنده در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر ایران که شامگاه امروز پنجشنبه برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: از میزبانی ایرانیان شگفت زده شدم. علاقه زیادی به والیبال در بین مردم ایران وجود دارد و در چند روزی که در هتل هستم، مردم زیادی من با نام صدا می‌زنند که برایم جالب است. میزبانی در تمامی موراد شامل اسکان، تغذیه و رفت و آمد خوب است.

وی در باره تغییرات این تیم نسبت به بازی قبل با ایران تاکید کرد: در پنج روز نمی‌توان تغییراتی زیادی ایجاد کرد. تیم ایران در خانه خود به مصاف ما می‌آید و کار سختی در برابر تماشاگران ایرانی خواهیم داشت.

سرمربی تیم برزیل درباره تفاوت والیبال برزیل نسبت به سال‌های قبل گفت: شایعاتی زیادی در این مورد وجود دارد که تیم ملی والیبال برزیل مشکلات خاص دارد، اما اینگونه نیست. هر تیمی افت و خیز دارد و برزیل در چند بازی اخیر خود افت داشته است که دلایل آن نیز مشخص است.

رزنده تصریح کرد: نکته مهم اینکه بازیکنان از نظر روحی آماده نبودند و مصدومیت‌ها نیز مشکلات برزیل را دو چندان کرد. در حال حاضر ایران بهتر است و باید این موضع را بپذیریم. در گذشته نیز تیم‌هایی مانند کره و ژاپن دوران خوبی داشتند و الآن ایران دوران خوبی دارد و مربی خوبی نیز مانند کواچ دارد که برابر برزیل به پیروزی رسید.

تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل در روزهای جمعه و یکشنبه 23 و 25 خردادماه در چارچوب هفته چهارم لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا