گوناگون

رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند همکاری همه مسئولان است

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب خجسته پور شامگاه جمعه در همایش انتظار و امید با تاکید بر ضرورت همکاری همه مدیران و مسئولان استان برای رفع معضل بیکاری در لرستان اظهار داشت: در این راستا همه باید به سهم خود برای رفع این معضل به مدیریت ارشد استان کمک کنیم.

وی با بیان اینکه امروز مردی از جنس کار و تلاش به عنوان مدیریت ارشد استان مشغول به فعالیت است گفت: عزم  استاندار لرستان و همچنین مجموعه مدیریت اجرایی استان کار و تلاش است و در این راستا همه باید با کمک یکدیگر زمینه توسعه همه جانبه استان را فراهم آوریم.

فرماندار خرم آباد با بیان اینکه امروز از هر دو جوان لرستانی یک نفر بیکار است عنوان کرد: در این راستا باید با اقدامات لازم از سوی مدیران و مسئولان و همچنین فراهم کردن ورود بخش خصوصی به استان زمینه رفع این معضل در استان را فراهم آوریم.

خجسته پور با تاکید بر ضرورت دوری از حاشیه سازی های وقت گیر در زمینه های مختلف استان تصریح کرد: همه ما باید همگام با مدیریت ارشد استان در راستای رفع معضل بیکاری گام برداریم و اولویت اصلی ما این موضوع باشد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی مدیریت ارشد استان برای رفع مشکلات و معضلات لرستان در زمینه های مختلف بیان داشت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته زمینه حضور دو معاون رئیس جمهور برای بررسی و پیگیری این معضلات و مشکلات در استان فراهم شد.

فرماندار خرم آباد با تاکید بر اینکه اعزام دو معاون از سوی رئیس جمهور به استان لرستان نشان از احاطه ایشان به مشکلات و معضلات این استان دارد بیان داشت: امیدورایم با حضور رئیس جمهور در آینده نزدیک در لرستان بارقه های امید در دل مردم استان بیشتر از گذشته ایجاد شود.

خجسته پور ابراز امیدواری کرد که با توجه ویژه دولت تدبیر و امید و همچنین پیگیرهای مستمر مدیریت ارشد لرستان طی سالهای آتی مشکل بیکاری در این استان برطرف و جشن اشتغال در لرستان برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا