Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرماشين

رولزرویس ریث کریپتوس بصورت رسمی معرفی شد + عکس

رولزرویس ریث کریپتوس در حالی به تازگی به صورت رسمی معرفی شده که این خودروی لوکس دارای ویژگی های جذابی است. در ادامه به معرفی و بررسی این خودرو میپردازیم.

شکی وجود ندارد که رولزرویس جزو خودرو سازانی است که طیف وسیعی از آپشن ها را در دسترس خریداران قرار می‌ دهد. در واقع این خودروساز بریتانیایی با فروش خودروهای سفارشی این سرویس را وارد مرحله جدیدی کرده است. برای مثال این خودروی جدید از خانواده ریث را در نظر بگیرید که بسیار خاص و تولید محدود می‌باشد.

مدل جدید ریث کریپتوس کالکشن که به مدل‌های آداماس کالکشن و لومیناری کالکشن پیوسته از هنر نوشتن و حل کردن کدها الهام گرفته است. به‌طور دقیق‌تر باید گفت طراحان رولزرویس از مجسمه کریپتوس در آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا یا همان سیا الهام گرفته و محصول خاص خود را طراحی نموده‌اند.

این رمزگذاری در داشبورد مشهود است یعنی جایی که بخش اعظم بخش‌های مرکزی و طرف سرنشین با این طرح پوشیده شده است. نوشته‌ی مخفی روی داشبورد از سمت راننده بهترین دید را دارد.

دیگر رمزگذاری احساس‌برانگیز انجام شده در پوشش سقف صورت گرفته است. ویژگی نورپردازی دینامیکی وجود دارد که از سمت جلو به سمت عقب سقف رفته است. همین طرح مشابه را می‌توان در پشت‌سری‌های جلو نیز مشاهده کرد.

این خودروساز بریتانیایی می‌گوید:

رمزگذاری‌های پنهان شده در این خودرو باعث می‌شوند یک سفر پنهانی جذاب داشته باشید. این کلکسیون سفارشی همه را شیفته خود می‌کند اما افرادی که تیزبین باشند لذت بیشتری خواهند برد.

رولزرویس اعلام کرده تنها ۵۰ دستگاه از ریث کریپتوس کالکشن را تولید خواهد کرد هرچند اشاره‌ای به قیمت این خودرو نداشته است.

باهم در میهن پست تصاویری از رولزرویس ریث کریپتوس را تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا