Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیردیدنی ها

نگاهي به رولز رویس دست ساز مرد خلاق قزاقستاني + عكس

به گزارش ميهن پست – براي آنهايي كه روياي داشتن ماشين هاي گرانقيمت و البته رويايي را دارند دو راه بيشتر پيش پايشان نخواهد بود ؟ يا بايد پولدار شوند و ماشين مورد علاقه خودشان را خريداري كنند و يا بايد همانند اين مرد خلاق قراقستاني خودشان دست به كار شوند.

در واقع از آن جايي كه خلاقیت انسان ها همیشه نامحدود بوده به همین واسطه اختراعات مختلفی هم به ثبت رسيده است يك مرد قزاقستاني بنام – روسلان موكانوف – كه علاقه زيادي به ماشين هاي لوكس و گرانقيمت دارد با خلاقيت خود توانست اطرافيان و حتي خبرنگاران رسانه هاي كشور خودش را شگفت زده كند طوري كه يكدفعه با ماشيني گرانقيمت و لوكس به خيابان ها زد .روسلان كه چند سالي است در كتابخانه شخصي خود از عكس هاي ماشين هاي لوكس و گرانقيمت و بخصوص رولز رویس فانتوم  نگهداري مي كند  وقتي به اين نتيجه رسيد كه هيچ گاه نمي تواند پول خريد ماشين مورد علاقه اش را پس انداز كند روياي دست نيافتني خود را به واقعيت بدل كرد.

اين صنعتگر آماتور 28 ساله ساله ای در سال 2010 ميلادي با بهره گيري و استفاده از چهار چوب يك سواري مرسدس قدیمی پس از گذشت سه سال توانست موفق به طراحی و ساخت یک رولز رویس مدل فانتوم ابتکاری و دست ساز شود به طوري كه او برای ساخت این خودرو حدود 3000 دلار سرمایه گذاری کرده تا بتواند رولز رویس تحت ليسانس مرسدس خود را توليد نماييد.

با هم تصاوير اين خودرو دست ساز را تماشا مي كنيم.

رولز رویس اصل و مورد علاقه روسلان
رولز رویس اصل و مورد علاقه روسلان

 

 

و حالا خلاقيت روسلان …

رولز رویس دست ساز
رولز رویس دست ساز

 

رولز رویس دست ساز
رولز رویس دست ساز

 

09

 

11

 

18

 

10

منبع:gajitz

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا