گوناگون

روماريو: سران فوتبال برزيل بايد زنداني شوند

تيم ملي برزيل در مرحله نيمه نهايي جام جهاني برابر آلمان با نتيجه 7 بر يک شکست خورد و به ديدار رده‌بندي رفت.

روماريو،‌ ستاره سابق تيم ملي برزيل به شدت از سران فوتبال اين کشور انتقاد کرد و خواهان زنداني شدن ژوزه ماريو مارين رييس فدراسيون فوتبال کشور و مارکو پولو دل‌نرو رييس آتي فدراسيون فوتبال برزيل شد.

روماريو با انتقاد از سران فوتبال برزيل گفت: متاسفانه شاهد ايجاد يک بحران در برزيل هستيم فوتبال ما ديگر مثل گذشته نيست. من بعيد مي‌دانم مشکل فوتبال برزيل بازيکنان يا اسکولاري باشند. فوتبال ما سال‌هاست که مسير زوال را پيش رفته است. برنامه‌هاي اشتباه سران فدراسيون فوتبال برزيل باعث شده است که فوتبال ما نابود شود.

روماريو در ادامه گفت: فدراسيون فوتبال برزيل فاسد است و بايد سران آن را زنداني کرد. جرم آن‌ها کاملا مشخص است. آن‌ها سرود ملي ما، پرچم ما، رنگ ما و بودجه کشور را براي خود گرفته‌اند و هر کاري که مي‌خواهند انجام مي‌دهند.

مهاجم گلزن سابق تيم ملي برزيل گفت: من سال 2012 نيز اين هشدار را داده بودم که فوتبال ما مسير درستي را پيش نمي‌رود و خيلي‌ها پول زيادي در فدراسيون فوتبال برزيل به جيب زده‌اند و از اين پست سوء استفاده کرده‌اند. در واقع هيچ کدام از مسئولان فعلي فدراسيون فوتبال برزيل صلاحيت اين را ندارند که در کارشان ابقا شوند و در صورتي مي‌توانيم فوتبال‌مان را به گذشته برگردانيم که اصلاحات زيادي انجام دهيم. اولين اصلاحات همه بايد با زنداني شدن مارين و دل‌نرو شروع شود. فسادي که آن‌ها در فدراسيون فوتبال برزيل ايجاد کردند به ليگ ما هم کشيده شده است. من دقيقا اين شرايط را براي تيم ملي برزيل متصور بودم و مي‌دانستم که ما در جام جهاني شکست سختي مي‌خوريم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا