گوناگون

رويس: قطعاً يک فصل ديگر در دورتموند مي‌مانم

مارکو رويس، هافبک نفوذي تيم فوتبال بورسيا دورتموند يکي از بازيکنان کليدي اين تيم در فصل 14-2013 بوده است. او در 43 بازي از رقابت‌هاي مختلف که با پيراهن زردپوشان وستفالن به ميدان رفته 23 گل به ثمر رسانده است. همين عملکرد درخشان باعث شد تا تيم‌هاي نامداري همچون منچستريونايتد خواهان جذب اين هافبک 24 ساله باشند.

به نقل از تسنيم، مارکو رويس در گفت‌و‌گو با نشريه «کيکر» آلمان در خصوص آينده دوران حرفه‌اي خود گفت: مي‌توانم اين را بگويم که قطعاً براي يک فصل ديگر در بورسيا دورتموند خواهم ماند. نبايد هم اين موضوع را که از بودن در سيگنال ايدوناپارک احساس خيلي خوبي دارم، تکرار کنم. هميشه آرزويم اين بوده که براي دورتموندي‌ها و در ورزشگاه اختصاصي آنها بازي کنم.

هافبک ملي‌پوش زردپوشان وستفالن تصريح کرد: من آکادمي جوانان دورتموند را پس از 10 سال ترک کردم و وقتي به تيم‌هاي آهلن و بورسيا مونشن‌گلادباخ ملحق شدم درست مثل اين بود که يک گام به عقب برداشته بودم ولي وقتي مجدداً به دورتموند پيوستم اين بار دو گام جلو افتادم. حالا پشت دورتموند هستم و احساس فوق‌العاده‌اي هم دارم. در ضمن تا سال 2017 با اين تيم قراردارد دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا