Mihanpostاجتماعیپیشنهاد سردبیر

رکورد ۲۳ بار ازدواج برای یک زن آمریکایی در گینس ثبت شد !

رکورد ۲۳ بار ازدواج برای یک زن آمریکایی در حالی در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد که وی تاکنون ۲۳ بار ازدواج کرده و هم اکنون نیز در سن ۶۸ سالگی دردتلاش است که بتواند برای بار بیست و چهارم نیز ازدواج کند. در ادامه با میهن پست همراه شوید.


رکورد ۲۳ بار ازدواج برای خانم لیندا ولف در حالی از زبان خودش جالب و شنیدنی است که او می گوید:

اولین ازدواج من در سن ۱۶ سالگی یعنی در سال ۱۹۵۷ ، با یک مرد ۳۱ ساله به نام « جرج اسکات » بود که این زندگی مشترک ، ۷ سال طول کشید و فقط اولین ازدواجش در بین همه ی ازدواج هایم طولانی تر و شادترین ازدواج بوده است و باید اعتراف کنم که علت این همه ازدواج به خاطر این است که من به ازدواج اعتیاد پیدا کرده ام ؟!

این زن آمریکایی در طولی این سال ها با افرادی مختلفی از جمله یک مجرم یک چشم ، لوله کش ، موسیقیدان ، واعظ و … ازدواج کرد و طبق آن چه را که گفته اوست فقط دو تا از شوهرهایش  بد از آب در آمدند و دو نفر دیگر از آن ها قبل از ازدواج بی خانمان و آواره بودند.

جالب است بدانید که خانم ولف ، فقط سه بار با یک مرد هندی به نام – جک جورلی – ازدواج کرد است و او هم اکنون با این همه ازدواج مادر هفت فرزند و نامادری تعداد بیشتری فرزند نیز هست .آخرین ازدواج او که سر و صدای زیادی نیز به راه انداخت ، با مردی به نام « گلین ولف » بود . این مرد برای بیست و نهمین بار ازدواج می کرد و عنوان مردی که بیشترین ازدواج در جهان را دارد ، به خود اختصاص داده بود . این آقا ، یک سال بعد و در سن ۸۸ سالگی درگذشت .

 

منبع    jezebel

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا