گوناگون

زندان مرکزی کرمانشاه به خارج از شهر انتقال می‌یابد؟

‌استاندار کرمانشاه بر انتقال زندان مرکزی کرمانشاه (زندان دیزل آباد) به خارج از شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کرمانشاه، مهندس ابراهیم رضایی در دیدار با مدیرکل زندان‌های استان، با اشاره به ضرورت انتقال زندان مرکزی کرمانشاه به خارج از شهر، خواستار انجام این امر شد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به لزوم برقراری نظم و امنیت در جامعه، نقش بسزای فعالیت‌های حوزه اصلاح و تربیت زندان‌ها بر پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی بزهکاران وخانواده آنان را مهم برشمرد.

رضایی در این رابطه ارائه آموزش‌های فرهنگی به زندانیان و توسعه خدمات زندانبانی توام با توجه به بهسازی محیط زندان و ایجاد فضای مناسب فعالیت بخش‌های مختلف را مورد تاکید قرار داد و انتقال زندان کرمانشاه به خارج از شهر را در دستیابی به این هدف موثر خواند.

وی همچنین با آگاهی از برنامه های اجرایی و نیازهای اعتباری زندان‌های استان تعامل مسئولان دستگاه‌های مرتبط به منظور پیشبرد هدف‌های سیستم زندانبانی استان را خواستار شد.

اژدر اسدبگی مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه نیز در ابتدای این دیدار گزارشی ازفعالیت‌های تامینی و تربیتی زندان‌ها را تشریح و از اهتمام ویژه مسئولان ارشد استان به منظور رفع موانع موجود قدردانی کرد.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا