گوناگون

ساندویچ های پر و پیمان سالم نیستند!

2381145 768به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، هرچه ساندویچ مخلفات بیشتری داشته باشد رغبت افراد برای انتخاب شان بیشتر می شود اما نوع مخلفات مهم است

بررسی ها نشان می دهند، لباس هر ساندویچ نان آن است.بنابراین باید اول از همه نان مورد استفاده برای تهیه ساندویچ سالم باشد.طبیعی است که خوردن ساندویچ با نان سنتی در رستوران ها رایج نیست.

گفتنی است،بهتر است داخل ساندویچ از مواد غذایی سالم پر شود و این مهم ترین بخش ساندویچ است که باید به آن دقت کرد.برای تامین پروتئین مورد نیاز مرغ یا ماهی را اولویت قرار دهید و اگر علاقه مند به خوردن ساندویچ گوشت دارید گوشت سالم بدون چربی را انتخاب کنید.این بخش تامین کننده پروتئین بدن است.

برای تامین سبزی مورد نیاز بدن می توانید از کاهو و انواع کلم، کلم بروکلی،انواع جوانه ها،گوجه فرنگی،انواع فلفل رنگی، فلفل کبابی و پیاز و سیر تازه استفاده کنید.با این ترتیب سبزی مورد نیاز بدنتان تامین می شود.

طرفداران پر و پا قرص فست فود و انواع ساندویچ ها باید بدانند هنگام انتخاب غذای مورد نظزشان از منوی رستوران ها حتما به محتویات درون ساندویچ توجه کنند و به این نکته توجه داشته باشند که پر و پیمان بودن هر ساندویچی لزوما به معنی برتری آن نسبت به سایر غذا ها نیست.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا