گوناگون

سرمربي کره: به بدترين شکل به پايان رسيديم

کره جنوبي آخرين نماينده آسيا در جام جهاني در بازي پاياني خود با يک گل برابر بلژيک شکست خورد تا با تنها يک امتياز در قعر جدول گروه H قرار گيرد.

هونگ ميونگ بو سرمربي کره جنوبي پس از شکست تيمش برابر بلژيک در نشست خبري خود گفت: جام جهاني براي ما به بدترين شکل به پايان رسيد اما اکنون زمان ارزيابي بازيکنانم نيست. در اين جام من چند آزمون و خطا داشتم و فکر مي‌کنم بازيکنانم در طول اين سه بازي عملکرد مطلوبي از خود نشان دادند. خيلي سخت است که بخواهم عملکرد خودم را ارزيابي کنم اما قبول دارم که نتيجه خوبي با کره نگرفتم. اين نتيجه به هيچ وجه راضي کننده نيست.

سرمربي کره جنوبي ادامه داد: بازي‌هاي نسبتا خوبي در اين جام نشان داديم. شانس‌هاي خوبي نيز برابر بلژيک داشتيم که نتوانستيم از آن استفاده کنيم. در نيمه دوم ضد حملات خوبي داشتيم اما باز هم در رسيدن به گل ناکام مانديم. وقتي بازيکن بلژيک کارت قرمز گرفت و اين تيم 10 نفره شد شرايط مسابقه تغيير کرد و من فکر مي‌کنم خيلي بيش از اندازه روي دفاع خود تمرکز کرده بوديم.

سرمربي جوان کره جنوبي درباره آينده‌اش در اين تيم گفت: در حال حاضر نمي‌دانم که سرنوشتم در تيم ملي کره چه خواهد بود. اما در آينده در اين باره تصميم مي‌گيرم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا