Mihanpostپیشنهاد سردبیررپرتاژ

پاییز، ارزان ترین فصلی که می توان به جزیره کیش سفر کرد

اغلب مردم به دلیل تعطیلی مدارس و تعطیلات تابستانی شرکت های دولتی، هرساله فصل تابستان را برای سفرهایشان انتخاب می کنند. اما گردشگرانی که به سفر علاقه دارند و زیاد به گردش و تفریح می پردازند، می دانند سفر به بعضی شهرها در فصول خاصی لذت بخش تر می باشد. جزیره کیش هم جزء همین شهرها می که باشد؛ آیا تا به حال در فصل پاییز راهی این جزیره زیبا و دوست داشتنی شده اید؟

وضعیت هوای کیش

اختلاف دمای کیش در طول سال گاها به 9 درجه سانتی گراد می رسد؛ موقعیت مکانی جزیره سبب شده که همواره رطوبت بالایی داشته باشد. با وجود این که در کیش به فراوانی باران می بارد، اما هیچ گاه هوای سردی را در آن تجربه نمی کنید. اگر برایتان مهم است که هنگام سفرتان هوا بارانی نباشد، حتما پیش از خرید بلیط، آب و هوای جزیره را بررسی کنید تا همه چیز مطابق میل شما پیش رود.

سفر به کیش
سفر به کیش

سفر به کیش در فصل پاییز

با آغاز فصل پاییز زیبایی های چشم نوازی پا به شهر می گذارند؛ حال تصور کنید که این زیبایی ها را توام با دریا و ساحل مشاهده کنید. جزیره کیش در فصل پاییز زیبایی هایی را در معرض نمایش می گذارد که برای بسیاری از توریست ها دلخواه می باشد. آب و هوای جزیره در این فصل بسیار دل انگیز و رمانتیک می باشد، به گونه ای که نه سرمای هوا شما را آزار می دهد و نه گرمای هوا موجب رنجش و کلافگیتان می شود. بنابراین این امکان برای گردشگران تور لحظه آخری کیش فراهم است که در هوایی عالی و مملو از اکسیژن به گشت و گذار در مروارید خلیج فارس بپردازند. البته ذکر این نکته الزامی است که پاییز کیش و باران همواره همراهان همیشگی یکدیگر هستند بنابراین اگر به باران علاقه ای ندارید این فصل را برای سفرتان انتخاب نکنید.

از آن جایی که تعداد توریست های کیش در فصل پاییز به طور محسوسی کاهش پیدا می کنند، معمولا سطح قیمت ها نسبت به سایر فصل ها پایین تر می باشد. همچنین هتل ها را می توانید با قیمتی ارزان تر رزرو کنید برای مثال هتلی که در ایام عید شبی 1 میلیون تومان قیمت می دهد، در همین ایام شبی 500 هزار تومان می شود. قیمت تفریحات جزیره کیش هم به همین صورت بوده و گردشگران می توانند با پرداخت مبلغ کمتری از انجام تفریحات مهیج کیش لذت ببرند. پس می توانیم نتیجه بگیریم که فصل پاییز و زمستان ارزان ترین فصل های سفر به کیش می باشند. بلیط هواپیما هم در این فصل بسیار ارزان تر از بهار و پاییز می باشد. لازم به ذکر است که بگوییم ارزان ترین تورها و بلیط های هواپیمای کیش را در ماه مهر می توایند تهیه کنید.

سفر به کیش

چه ماهی به کیش سفر کنیم؟

مهر ماه هنوز همچون شهریور گرم و شرجی می باشد، آذر هم بیشتر حال و هوایی زمستانی دارد؛ به همین دلیل آبان را می توان بهترین زمان برای سفر در پاییز دانست. البته اگر قصد دارید در ماه آذر هم کوله بار سفر ببندید نباید نگران بارش باران باشید چرا که اغلب مراکز خرید، رستوران ها و جاذبه های شهر در محیط های سرپوشیده قرار دارند. مهر و آبان بهترین ماه هایی هستند که می توانید از مراکز خرید کیش خرید کنید و از تخفیف های بی نظیری که در اختیارتان قرار گرفته استفاده کنید؛ چرا که بیشتر تخفیف های خرید در جزیره کیش در فصل پاییز انجام می شود.

سفر به کیش

پاییز خلوت ترین فصل سفر به کیش

اگر جزء افراد درونگرا هستید یا آرامش و سکوت را ترجیح می دهید، بهتر است در اواسط فصل پاییز راهی جزیره زیبای کیش شوید؛ پیشنهاد می کنیم وسط هفته را برای این منظور انتخاب کنید تا آرامشی وصف ناپذیر را در سواحلی آرام تجربه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا