گوناگون

سیل حدود یک میلیارد ریال خسارت به ابنیه روستای بالاچلی وارد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد تجری مفرد عصر شنبه در جمع خبرنگاران استان، با بیان اینکه بنیاد مسکن استان از صبح شنبه برای ساماندهی در این بخش وارد عمل شده، افزود: بیشترین بارش و تگرگ در روستای بالاچیلی بوده به همین جهت خسارت بیشتری به منازل این روستا وارد شده است.

وی از خسارت 5 میلیارد تومانی به محصولات کشاورزی منطقه کوهستانی محمد آباد و زرین گل خبر داد و تصریح کرد: در حوزه شهرستانها نیز به محصولات کشاورزی و وابسته به کشاورزی مانند دام و طیور خسارت زیادی وارد شده است.

تجری مفرد، بیشترین خسارت سیل را در منطقه محمد آباد و زرین گل دانست و اظهار کرد: در منطقه زرین گل، به نسبت خسارت کمتر بوده و مسیرهای تردد باز شده، اما در منطقه کوهستانی محمد آباد بخشی از راه های فرعی مسدود است.

وی از مسدود بودن مسیر روستای طاویر و بالا چیلی خبر داد و افزود: تنها این 2 جاده فرعی تاکنون باز نشده که تا پایان روز شنبه انسداد این مسیر رفع می شود.

فرماندار شهر علی آباد کتول ضمن قدردانی از اداره راه و شهرسازی و آب و فاضلاب روستایی استان برای خدمت رسانی به موقع، افزود: مشکلی در امر آبرسانی و راه وجود ندارد و شرکت توزیع برق هم قول مساعد برای رفع مشکل روشنایی این روستاها داده است.

وی در خاتمه از قطع برق 6 روستا در این منطقه خبر داد و بیان کرد: روستای بالاچیلی، مایان، چه جا، خولین دره، نرسو و طاویر در حال حاضر فاقد امکانات روشنایی هستند که تا پایان امروز این مشکل آنها برطرف می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا