گوناگون

شهرک سلامت در کرمانشاه ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم رضایی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه پیگیری ساخت بیمارستان 540 تختخوابی امام خمینی(ره) این شهر با بیان اینکه کرمانشاه قطب درمانی و پزشکی غرب کشور است، اظهار داشت: بدون شک کرمانشاه بواسطه داشتن ظرفیت های پزشکی و درمانی٬ قطعا می تواند پایلوت پزشکی غرب کشور شود و حتی این ظرفیت را نیز دارد که به ارائه خدمات درمانی به بیماران کشور عراق بپردازد.

استاندار کرمانشاه گفت: ساخت و نوسازی بیمارستان های فعلی کرمانشاه امری ضروری است، لذا می طلبد با پیگیری و تلاش مضاعف مسئولین امر بیمارستان های کرمانشاه به سمت تخصصی و فوق تخصصی شدن سوق پیدا کنند.

وی با بیان اینکه راه اندازی و ایجاد شهرک سلامت در کرمانشاه باید در دستور کار مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بصورت ویژه قرار گیرد٬ خاطرنشان کرد: راه اندازی شهرک سلامت به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر درمانی٬ پزشکی و رفاهی به مردم استان و کشور عراق باید هرچه سریعتر در دستور کار مسئولین دانشگاه علوم پزشگی قرار گرفته و در این خصوص چاره اندیشی موثری صورت گیرد.

در ادامه، دکتر حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: احداث و راه اندازی دو بیمارستان جنرال و عمومی در سطح شهر کرمانشاه به منظور ارائه خدمات سهل الوصول به مردم  شهرستان های استان از جمله برنامه های در دست اجرای این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان سخنان خود تشکیل پرونده الکترونیکی بیماران در کلینیک های بخش دولتی بیمارستان ها را از جمله اقدامات در دست اجرا برشمرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا