Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

شورولت ایکوناکس 2021 Chevy Equinox هم آمد + عکس

قبل از معرفی شورولت ایکوناکس 2021 Chevy Equinox بد نیست بدانید که این روزها دنیای تولیدکنندگان خودرو تبدیل به میدان رقابتی سخت و نفس گیر برای معرفی خودرو و تلاش در جهت فروش هر چه بیشتر آن در بازار می کند.

در این میان شورولت ایکوناکس 2021 Chevy Equinox با تغییراتی جزئی در طراحی و پیشرانه‌های 1/5 و 2 لیتری توربو شارژ و نسخه‌ی جدید RS پاییز سال 2020 عرضه خواهد شد.

شورولت ایکوناکس 2021 Chevy Equinox
شورولت ایکوناکس 2021 Chevy Equinox

بد نیست بدانید که کمپانی شورولت از سال 2004 تا امروز، کراس‌اور ایکوناکس  Chevrolet Equinox را در ابعاد مختلف بدنه تولید می‌کند که در این میان نسل سوم شورولت ایکوناکس در سال 2016 و در کلاس کراس‌ اور‌های کامپکت در حالی عرضه شد که در مقایسه‌ با مدل‌ های گذشته، طراحی متفاوتی داشت.

بنابراین و پس از گذشت چند سال از عرضه‌ ی نسل سوم، حالا شورولت برای افزایش زمان تولید ایکوناکس، مدل فیس‌ لیفت این کراس‌ اور یعنی شورولت ایکوناکس 2021 Chevy Equinox را رونمایی کرده است. به‌ طور کلی، ظاهر شورولت ایکوناکس 2021 Chevy Equinox چندان هم تغییر نکرده و بازطراحی چراغ‌های جلو و عقب و جلو پنجره، بزرگ‌ ترین به‌روزرسانی ظاهری ایکوناکس است.

شورولت ایکوناکس 2021 Chevy Equinox
شورولت ایکوناکس 2021 Chevy Equinox

شورولت ایکوناکس مدل 2021 در چند تیپ مختلف با پیشرانه‌های 1/5 و 2 لیتری توربوشارژ عرضه خواهد شد. البته امکان انتخاب سیستم انتقال قدرت محور جلو یا چهارچرخ در تمام نسخه‌ها وجود دارد؛ اما جعبه‌دنده‌ی جدید 9 سرعته‌ ی خودکار جنرال‌ موتورز، تنها در مدل‌های 2 لیتری نصب می‌شود. درمجموع، می‌ توان گفت مدل 2021 شورولت ایکوناکس تغییر بزرگی نکرده است.

شورولت ایکوناکس 2021 Chevy Equinox علاوه‌ بر مدل‌ های گذشته، در نسخه‌ی جدید RS هم تولید خواهد شد. ایکوناکس RS با داشتن جلو پنجره‌ی مشکی‌ رنگ براق، رینگ‌های 19 اینچی، تودوزی سیاه و قرمز کابین، تزیینات منحصربه‌فرد بدنه، دسته‌ دنده‌ی مخصوص RS و برخی تجهیزات سفارشی از دیگر مدل‌ های این کراس‌ اور آمریکایی متمایز می‌شود. براساس دسته‌بندی محصولات جنرال‌موتورز، احتمالا ایکوناکس RS بین دو تیپ LT و Premier با قیمت‌های30.295 و 34.195 دلار قرار بگیرد.

شورولت ایکوناکس 2021 Chevy Equinox
شورولت ایکوناکس 2021 Chevy Equinox

مقام‌ های جنرال‌ موتورز به‌ طور رسمی اعلام کرده‌اند در مدل 2021 شورولت ایکوناکس، تجهیزات سفارشی متنوعی به‌صورت بسته‌ های جامع دردسترس خریدار قرار می‌دهند. این رویکرد برخلاف مدل‌ های فعلی است که بسیاری از سیستم‌ها و فناوری‌ها، تنها در مدل‌های گران‌قیمت وجود دارد.

ایکوناکس پرفروش‌ ترین شاسی‌ بلند کراس‌ اور شورولت و دومین محصول پرتقاضای جنرال‌موتورز است. سال گذشته، جنرال‌موتورز بیش از یک‌میلیون دستگاه کراس‌اور در آمریکا فروخت که حدود 35 هزار خودرو از این آمار، مربوط به شورولت ایکوناکس است. بنابر این توضیحات شورولت ایکوناکس 2021 Chevy Equinox در پاییز سال 2020 عرضه خواهد شد.

منبع : thetorquereport

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا