Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

نگاهی به گوشی وان پلاس 8 و گوشی وان پلاس 8 پرو + عکس

پیرو اخبار غیر رسمی منتشر شده در وبسایت های حوزه فناوری گوشی وان پلاس 8 و گوشی وان پلاس 8 پرو احتمالا اواسط یا اواخر فروردین‌ ماه سال 1399 معرفی می‌شوند.

با این حال گوشی وان پلاس 8 و گوشی وان پلاس 8 پرو اواسط ماه مه اواخر فروردین‌ ماه معرفی شدند. اما با توجه به شایعه‌ های جدید، به‌ نظر می‌رسد وان پلاس قصد دارد استراتژی‌ های متفاوتی را در سال جدید درپیش بگیرد و گوشی‌ های‌ هوشمند پرچم‌ دار تازه‌ای را زودتر از سال قبل و احتمالا در فرودین‌ ماه معرفی کند.

گوشی وان پلاس 8 و گوشی وان پلاس 8 پرو
گوشی وان پلاس 8 پرو

اگر این خبر صحت داشته باشد، بدان معنا است که وان پلاس استراتژی‌های جدیدی را  پیش گرفته و  تصمیم دارد رونمایی پرچمداران جدید خود را به تاریخی بسیار دورتر از زمان معرفی محصولات سایر رقبای خود (نظیر سامسونگ، هواوی، اوپو و شیائومی) موکول نکند. پیش از این وان‌پلاس، محصولات خود را در فاصله‌ی زمانی نسبتا طولانی نسبت به گوشی‌های تولیدی بازیگران اصلی حوزه‌ی موبایل عرضه می‌کرد تا فروش محصولات این شرکت تحت تأثیر تبلیغات رقبا قرار نگیرد.

گوشی وان پلاس 8 و گوشی وان پلاس 8 پرو

هرچند ممکن است این اطلاعات دقیق نباشند، اما باتوجه به رندرهای منتشرشده از پرچمداران جدید وان پلاس، ظاهرا زمان زیادی تا رویداد رونمایی گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت باقی نمانده است. اواخر مهرماه، اولین رندرهای منتسب به وان پلاس 8 فاش شدند. در همان مقطع زمانی مشخص شد که وان پلاس 8 پرو بدون دوربین پاپ آپ و با روزنه‌ دوربین سلفی روی نمایشگر معرفی می‌شود.

تاکنون اخبار مختلفی در مورد گوشی وان پلاس 8 و گوشی وان پلاس 8 پرو منتشر شده است. اوایل دی‌ ماه، مدیرعامل وان پلاس اعلام کرد که گوشی وان پلاس 8 و گوشی وان پلاس 8 پرو جز زیباترین گوشی‌ های این شرکت خواهند بود. هنوز مشخص نیست که گوشی وان پلاس 8 لایت نیز در کنار گوشی وان پلاس 8 و نسخه‌ی پرو معرفی خواهد شد یا خیر.

گوشی وان پلاس 8 و گوشی وان پلاس 8 پرو

با این حال باید منتظر ماند و دید که در نهایت چینی‌‌ ها پرچمداران جدید خود را در میان بحران ویروس کرونا با چه مشخصاتی و چه زمانی معرفی خواهند کرد.

 

منبع : GSMARENA   

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا