گوناگون

شکست مهرام درآخرین ثانیه‌های دیدارچهارم/ پتروشیمی؛ یک برد تا قهرمانی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار چهارم دو تیم مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به فاصله یک روز پس از رویارویی جنجالی دو تیم در قالب دیدار سوم، عصر امروز سه شنبه در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که طی آن شاگردان مهران حاتمی موفق شدند حریف میزبان‌شان را برای سومین‌بار با شکست مواجه کنند.

تیم مهرام که روز گذشته موفق شده بود در یک دیدار جنجالی و پرحاشیه اولین شکست این فصل از مسابقات را به پتروشیمی تحمیل کند، در دیدار امروز با نتیجه 78 بر 77 متحمل شکست شد.این تیم نتیجه کواتر نخست و پایانی دیدار امروز را واگذار کرد اما در دو کوارتر دیگر به برتری دست یافت.

نتیجه کامل دیدار چهارم تیم‌های مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به این شرح است:

* مهرام تهران 77 – پتروشیمی بندرامام 78
(16 بر 18)، (22 بر 21)، (24 بر 17)، (15 بر 22)

بر خلاف دیدار سوم فینال که به خاطر درگیری تماشاگران دو تیم با حاشیه‌ها و تنش‌های زیادی از سوی دو تیم و حتی توقف طولانی همراه بود، دیدار امروز با مدیریت محترم مسئولان دو تیم و به خصوص مسئولان حراست ورزشگاه آرام و بی حاشیه پیگیری شد.

در اکثر دقایق دیدار آرام امروز و حتی تا سه دقیقه پایانی کوارتر چهارم مهرام از حریف خود پیش بود اما در نهایت این تیم با حداقل اختلاف امتیاز نتیجه بازی را واگذار کرد. سرمربی تیم پتروشیمی که سعی در حفظ رقابت میلیمتری تیمش را در بیشتر دقایق دیدار امروز مقابل مهرام داشت، از اواسط کوارتر چهارم دست به تغییر سیستم زد تا بتواند ابتکار عمل را از تیم میزبان گرفته و تیمش را برنده از زمین خارج کند و همین مسئله باعث اوج گرفتن جذابیت بازی در این کوارتر شد.

این تغییر سیستم در کنار غیبت چند دقیقه ای حامد حدادی و اوشین ساهاکیان در ترکیب مهرام، نتیجه لازم برای بندرامامی‌ها به همراه داشت چون آنها موفق شدند با حداقل اختلاف امتیاز برنده این بازی شوند. البته مهرام در آخرین ثانیه کوارتر پایانی این فرصت را به دست آورد که با یک پرتاب سه امتیازی نتیجه بازی را تغییر دهد اما پرتاب ساهاکیان وارد سبد نشد و نتیجه 78 بر 77 بر روی تابلو تغییر نکرد.”گیبسون” همچون دیدارهای اول و دوم فینال مهره کلیدی و تاثیرگذار پتروشیمی در دیدار امروز بود.

به گزارش مهر، پتروشیمی در حالی برنده دیدار چهارم فینال لیگ بسکتبال شد که در دیدارهای اول و دوم این مرحله نیز به برتری دست یافته بود. نتیجه به دست آمده طی دیدارهای اول تا سوم مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به این شرح است:

* پتروشیمی بندرامام  78 – مهرام تهران 62
* پتروشیمی بندرامام 68 – مهرام تهران 66
* مهرام تهران 85 – پتروشیمی بندرامام 78

مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به صورت 4 از 7 برگزار می شود. دیدار پنجم دو تیم مهرام و پتروشیمی در این مرحله روز جمعه و در بندرامام برگزار خواهد شد. البته طبق حکم کمیته انضباطی و به خاطر تخلفات صورت گرفته در دیدار روز گذشته، دیدار روز جمعه بدون تماشاگر برگزار خواهد شد اما در هر صورت پتروشیمی در صورت پیروزی در آن بازی برای دومین بار قهرمان لیگ ایران خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا