Mihanpostپیشنهاد سردبیرموبایل و تبلت

صدای سه بعدی اپل ایرپادز در رویداد WWDC 2020 رونمایی شد

صدای سه بعدی اپل ایرپادز یکی از جدیدترین ویژگی های این هدفن ها است که حالا اپل در جریان رویداد WWDC 2020 از آن رونمایی کرده است. در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

اپل در جریان رویداد WWDC 2020 نه تنها از نسل سوم ایرپاد رونمایی کرد، بلکه از قابلیت‌هایی جدید برای تمام ایرپادها، از جمله امکان تغییر اتصال خودکار بین دیوایس‌های مختلف و صدای فراگیر سه‌بعدی برای نسخه‌های پرو صحبت به میان آورد.

طبق اعلام رسمی کوپرتینویی‌ها، تمام ایرپادهای موجود در بازار بزودی از طریق آپدیت فریمور قابلیتی نرم‌افزاری دریافت خواهند کرد که امکان تغییر اتصال خودکار بین دیوایس‌های مختلف مثل آیفون؛ آیپد و مک را میسر می‌کند. به این ترتیب که دیگر نیازی نباشد کاربر به صورت دستی ایرپادش را به گجت‌های مختلفش وصل کند و مدام در حال تعویض باشد.  صدای سه بعدی اپل ایرپادز

علاوه بر این مدل‌های ایرپاد پرو نیز قابلیتی جدید به اسم «صدای فضایی» (Spatial Sound) دریافت می‌کنند که در واقع می‌تواند صداها و موسیقی را به شکلی فراگیر و سه‌بعدی، مشابه با حضور در یک سالن سینما یا سیستم صوتی خانگی شبیه‌سازی کند.

برای بهبود چنین تجربه‌ای، اپل اطمینان می‌دهد عمق صدا به گونه‌ای در ایرپادهای پرو پخش خواهد شد که وقتی شما سرتان را به اطراف بچرخانید، مرکز پخش اصوات ثابت باقی می‌ماند. این دیوایس‌ها در واقع از سیستم شتاب‌سنج دستگاه برای دنبال کردن چرخش سر شما و بازخوانی عمق صدا استفاده می‌کند.

منبع: macrumors

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا